Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Marka Żywiec-Zdrój wspiera sprzedaż limitowanej edycji smakowych produktów

Autor: pr 27 stycznia 2016 14:47

W Blue Monday, czyli najsmutniejszy dzień w roku, dla mieszkańców Warszawy zaświeciło Słońce. Na budynku zlokalizowanym w centrum miasta rozbłysła iluminacja, stanowiąca część niestandardowego projektu „Podaruj słońce”. Za jego pośrednictwem marka Żywiec Zdrój zachęca warszawiaków do dzielenia się pozytywnymi emocjami.

Projekt realizowany jest w ramach kampanii, która obejmuje wprowadzenie na rynek limitowanej edycji smakowych produktów Żywiec Zdrój w słonecznych opakowaniach, kampanię na nośnikach zewnętrznych, materiały POS i działania w punkcie sprzedaży oraz projekt „Podaruj słońce”.

W ramach projektu „Podaruj słońce” działania podzielono na dwie fazy: teaser
i reveal. Projekt rozpoczął się 18 stycznia, kiedy to tajemnicze słońce rozbłysło na warszawskim wieżowcu. Iluminacja w formie słońca włączana jest codziennie w godzinach 16:00-22:00, przyciągając uwagę zarówno mieszkańców, jak i mediów. Start drugiego etapu wyznaczyła data Blue Monday, uznawanego za najbardziej depresyjny dzień w roku, czyli 25 stycznia. Dopiero w tym dniu ujawniono organizatora projektu Żywiec Zdrój. Ulicą Świętokrzyską przeszedł korowód złożony z tancerzy, zachęcających przechodniów do wspólnej zabawy i przeciwstawienia się „smutnemu poniedziałkowi”. Osoby, które wzięły udział w wydarzeniu, jako pierwsze mogły „podarować” swoim bliskim słońce wyświetlane na budynku Q22, składając im życzenia za pośrednictwem specjalnej strony internetowej www.podarujslonce.pl. W ten sposób marka Żywiec Zdrój chciała zachęcić warszawiaków, do dzielenia się pozytywną energią i dobrymi emocjami, ponieważ to pomaga przetrwać zimową chandrę.

Akcja potrwa do 7 lutego – do tego dnia aktywna będzie strona www.podarujslonce.pl, za pośrednictwem której można składać życzenia i dzielić się słońcem z innymi. Elementem kampanii promującej owocową stronę Żywiec Zdrój w limitowanej „słonecznej” edycji są też nośniki zewnętrzne oraz materiały POS.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,15

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.