Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Marki Carlsberg, Okocim i Lidl we wspólnej akcji marketingowej

Autor: pr 29 kwietnia 2016 13:57

Z myślą o polskich kibicach piłki nożnej oraz klientach Lidl, marki Carlsberg oraz Okocim przygotowały dwuetapowy konkurs, w którym do wygrania jest 50 podwójnych zaproszeń na UEFA EURO 2016 oraz kolekcjonerskie wydanie magazynu „Przewodnik po EURO 2016”.

W pierwszym etapie akcji w dniach od 29 kwietnia do 15 maja wystarczy dokonać zakupów w sklepie Lidl na minimum 60 zł, w tym cztery sztuki piwa Carlsberg lub/i Okocim w dowolnym miksie opakowaniowym. Następnie należy wysłać sms na numer 70908 o treści: „LidlEuro.Nr paragonu.” i odpowiedzieć na pytanie: Jaki toast wznosisz za naszą reprezentację na UEFA Euro 2016? Na uczestników konkursu czeka 50 podwójnych zaproszeń na grupowy mecz reprezentacji Polski.

Możliwość wygrania biletów na mecz z udziałem Polaków to nie jedyna atrakcja w ramach akcji. W drugim jej etapie, który potrwa od 16 maja do 30 czerwca, przy zakupie piwa obu marek kibice otrzymają w kasie Lidl magazyn „Przewodnik po EURO 2016” przygotowany przez czasopismo piłkarskie „Piłka Nożna”.  

Będzie to 32 - stronicowy magazyn dedykowany UEFA EURO 2016. Kibice znajdą w nim wiele przydatnych informacji organizacyjnych, takich jak: najważniejsze fakty UEFA EURO 2016™, niezbędnik telewizyjny i turystyczny, terminarz rozgrywek, przewodnik po wszystkich Fan Zone we Francji. Dzięki magazynowi będzie można także poszerzyć wiedzę na temat historii mistrzostw, zespołów i zawodników, w tym przeczytać alfabet kadry Adama Nawałki, poznać  składy wszystkich finalistów, sylwetki trenerów, zobaczyć prognozy wyników oraz zyskać kolekcjonerskie plakaty.

- „UEFA EURO 2016™ to bez wątpienia jedno z największych wydarzeń sportowych w Europie, które gromadzi przez telewizorami, na stadionach i w strefach kibica tysiące miłośników piłki nożnej. Podczas tego sportowego święta nie może zabraknąć Lidla, który chętnie angażuje się w sportowe inicjatywy. Dla fanów futbolu, który porusza więcej serc, niż jakakolwiek inna dyscyplina, przygotowaliśmy wspólnie z marką Carlsberg oraz Okocim bilety na mecz polskiej reprezentacji, podczas którego emocje z pewnością będą niezapomniane – podkreśla Anna Biskup, PR Manager, Lidl Polska

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 550.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.