Marki nawiązują do "Gry o Tron", bo Real Time Marketing jest modny

Autor: dlahandlu.pl 21 maja 2019 17:41

- Łukasz Wołek napisał w swoim felietonie, że popularność serialu Gra o Tron przyciąga nawiązania marek. Uważam, że to tylko część prawdy. Owszem, popularność prowadzi do nawiązań, jednak przyczyną jest moda na takie działanie, czyli Real Time Marketing. Drogę wskazały OREO, IKEA i inne duże marki. Mówimy o trendzie, zgodnie z którym MediaMarkt zrobił promocję na dyktafony, a koszulkowo.com wzory z San Eskobar i 'Jestem gorszego sortu' - uważa Krzysiek Tańcula, właściciel, realtime hero, Agencja Momentalna.



RTM powinien podkreślać wykorzystywanie aktualnego kontekstu komunikacji. Dzięki temu nie trzeba opowiadać własnej historii, a jedynie dorzucić pointę do aktualnego tematu. To podejście inne, niż typowe "kronikarstwo" i publikowanie w social media kolejnych podobnych do siebie treści.



RTM staje się popularny wobec problemu z zasięgami i pofragmentowanej uwagi - gdy użytkownicy mają dla nas najwyżej kilka sekund. W tym czasie nie możemy opowiedzieć całej historii, dlatego nawiązujemy do tej, która już jest opowiadana na ich tablicach - wchodzimy w istniejące dyskusje, na przykład o serialu GoT, nie przerywając ich. Real Time Marketing stał się przepisem na viral - treść, która będzie udostępniana. Aby takie okazje wykorzystać, potrzebny jest czas (dyżur), umiejętności powiązania reakcji z wartościami - np. cechami produktu. Wyczucie momentu (nie za późno, ale i nie za wcześnie) oraz całej sytuacji, w tym znajomości kultury klientów - jakie mają pasje, jakimi sytuacjami będą się interesować, co ich śmieszy. Sam fakt że jakiś serial jest w Polsce popularny nie musi oznaczać, że pokrywa się on z zainteresowaniami naszych odbiorców - dodaje właściciel Agencji Momentalnej.

http://www.dlahandlu.pl/detal-hurt/wiadomosci/kaufland-kfc-oreo-wszyscy-chca-wykorzystal-potencjal-serialu-gra-o-tron,79001.html

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,07

  • Min

    2,23

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7627
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.