Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Marki własne w masowej komunikacji głównych graczy handlowych

www.portalspozywczy.pl 10 września 2016 09:01

We wrześniu br. Lidl Polska startuje z nową kampanią silnie promującą marki własne sieci. - Pierwsze pytanie, jakie należy sobie zadać to: „Dlaczego dopiero teraz?”. Marki własne od jakiegoś czasu czekały na swoją szansę w masowej komunikacji głównych graczy retailu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

- Marki własne dla sieci handlowej to większa marża, większa swoboda poruszania produktem w ramach półki, jego ekspozycji. Ale przede wszystkim dystrybucja. Wiele marek, które wchodziły na rynek poległy tylko z jednego powodu – nie zbudowały wystarczającej dystrybucji. W tym przypadku nie mamy tego problemu. Sieci mogą dowolnie wprowadzać nowe marki, podbierać pole już tym istniejącym - wyjaśnia ekspert Melting Pot.

Tłumaczy, że ostatecznie liczy się sprzedaż, a jeżeli uda się przekonać konsumenta, że majonez private label jest równie dobry jak marki Winiary, to przecież tylko lepiej dla sieci handlowej. 

- Prób, jakie podejmuje Lidl będzie znacznie więcej. Nikt przecież nie powiedział, że wyłączność na posiadanie prawdziwych marek mają Nestle, P&G czy Unilever. Szybko się przekonamy, że sieci handlowe też potrafią tworzyć marki, które pokochają miliony Polaków. Bo dla klienta ostatecznie nie liczy się, kto jest właścicielem marki, ale to, czy odpowiada ona na jego potrzeby i czy jest w odpowiedniej cenie - podsumowuje Radosław Kaczmarek.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,58

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.