Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Maspex zmienia strategię komunikacji - "nie" dla agresji i polityki

Autor: wirtualnemedia.pl 4 października 2017 11:42

Maspex zmienia strategię komunikacji - "nie" dla agresji i polityki fot. materiały prasowe

Grupa Maspex Wadowice po aferze, jaka wybuchła w sierpniu br. z grafikami promującymi napój energetyczny Tiger na Instagramie, wprowadziła standardy komunikacji marketingowej. Mają ich przestrzegać zarówno pracownicy firmy, jak i współpracujące z nią agencje reklamowe - informują Wirtualnemedia.pl.

"Jak pokazało nasze doświadczenie, same zapisy umowne niedostatecznie zabezpieczają nas przed powstaniem sytuacji, jaka miała miejsce w niniejszej sprawie. Z tych też względów, aby nadać jeszcze większą rangę obowiązującym i oczekiwanym w Grupie Maspex standardom w zakresie działań marketingowych (w tym treści komunikacji marketingowej), postanowiliśmy ująć te standardy w jednym dokumencie w formie deklaracji dla naszych pracowników, współpracowników oraz agencji reklamowych” - przytaczają oświadczenie Maspeksu Wirtualnemedia.pl.

Czytaj także: Ekspert o sprawie Tigera: Pamięć konsumentów jest krótka

Wprowadzone przez Maspex standardy komunikacji marketingowej mają być deklaracją pracowników, współpracowników, wszystkich podmiotów oraz ich pracowników tworzących treści marketingowe, które są udostępniane w jakikolwiek sposób we wszelkich formach komunikacji na rzecz każdej marki produkowanej przez firmę. Dokument zobowiązuje ich wszystkich m.in. do nie wykonywania jakichkolwiek działań, które negatywnie wpłynęłyby na wizerunek firmy lub jej marek oraz do szacunku do każdego niezależnie od jego wieku, płci, rasy, wykształcenia, pochodzenia, narodowości, orientacji seksualnej, przekonań religijnych lub politycznych. Zakazuje treści, które obrażają uczucia religijne, propagują ideologię nazizmu, komunizmu lub apartheidu, bądź kwestionują prawdę historyczną. Standardy te obligują również do tego, by komunikacja marketingowa nie nawoływała do agresji ani też nie zawierała elementów, które mogą zostać uznane za promowanie, zachęcanie lub instruowanie dla działań przestępczych lub w jakikolwiek sposób nawiązywała do polityki.

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • bartolini 2017-10-11 08:26:19

    proponuję nową nazwę "ślepy kotek"

  • ech 2017-10-07 08:51:23

    bojkot mimo wszystko trwa ale oczywiście nie podadzą wyników sprzedazy

  • 69857 2017-10-05 18:22:14

    miał być szturmowy Black Water a wyszła z tego Sina Dupa

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,26

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.