Mastercard w aliansie z Neoclik promuje uniwersalne konto do zakupów online

Autor: pr 10 lutego 2017 10:28

Czy zakupy w sklepie internetowym mogą być równie szybkie i wygodne jak płatność zbliżeniowa w sklepie stacjonarnym? Tak. Wystarczy “uwolnić” klientów od konieczności wypełniania uciążliwych formularzy płatności i dostaw oraz obowiązku rejestracji. Jak to zrobić? Używając NeoClick - jednego uniwersalnego konta użytkownika do zakupów w wielu sklepach internetowych. Do aktywnego korzystania z wygodniejszej formy kupowania ma przekonać współpraca NeoClick z Mastercard.

Jak działa NeoClick? Posiadacz konta, który raz zapisze w nim swoje preferencje, po wejściu na stronę e-sklepu będzie mógł kupować produkty 1-2 kliknięciami. Narzędzie przekaże sprzedawcy dane niezbędne do zrealizowania zamówienia (wybraną formę płatności, sposób i adres dostawy), dzięki czemu użytkownik złoży zamówienie szybciej i wygodniej niż dotychczas. Zapłata za towar będzie możliwa od razu poprzez kartę płatniczą zapisaną na koncie lub jedną z wielu opcji, m. in. Masterpass. Zaletą narzędzia jest jego intuicyjność i przewidywalność - formularz dostawy i płatności będzie wyglądał tak samo w każdym współpracującym e-sklepie, podobnie jak przycisk “Kupuję z NeoClick” na kartach produktów.

- Współpraca między naszymi firmami wpisuje się w strategię popierania przez Mastercard tych podmiotów z sektora Fin Tech, które potrafią najlepiej odczytać potrzeby współczesnego e-konsumenta - mówi Aleksander Naganowski, dyrektor ds. rozwoju nowego biznesu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Jak wynika z badań branżowych, to przede wszystkim czynniki związane z szeroko pojętą wygodą, motywują klientów do kupowania online (m. in. całodobowa dostępność e-sklepów, łatwość porównywania ofert i cen, dotarcie do rzadkich i specjalistycznych produktów).

Założenie konta w NeoClick jest bezpłatne dla użytkownika indywidualnego - można to zrobić na stronę neoclick.io już od 2 lutego. Przycisk “Kupuję z NeoClick” pojawi się w pierwszych e-sklepach w połowie lutego 2017.

 

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.