Mastercard walczy z "szyldozą"

Autor: pr, dlahandlu.pl 19 sierpnia 2019 13:17

Mastercard walczy z "szyldozą" fot. za Mastercard

Druga edycja inicjatywy DobryZnak, realizowanej przez Mastercard we współpracy z McCann Worldgroup oraz ze stowarzyszeniami Traffic Design i MiastoDwa, dobiegła końca. Jej efektem jest rewitalizacja szyldów i witryn sześciu sklepów oraz lokali usługowych w Elblągu. Celem akcji jest walka z jedną z najczęstszych „chorób” przestrzeni miejskiej – „szyldozą”, czyli chaosem estetycznym spowodowanym licznymi, często kolorowymi i krzykliwymi szyldami, reklamami czy naklejkami w oknach punktów handlowych i usługowych.

Elbląg wygrał głosowanie internautów, które odbywało się na fanpage’u :DobryZnak. W głosowaniu wzięło udział ponad tysiąc osób z całej Polski. Rywalami Elbląga były Inowrocław, Jaworzno, Sosnowiec, Szczecin oraz Zakopane. Nowy wygląd, wpisujący się w estetykę okolicznej przestrzeni miejskiej, zyskały m.in. sklep spożywczy „Teresa”, sklep wędkarski „Spławik” oraz punkt usługowy „Elpuch”, zajmujący się czyszczeniem pierza.

 - Ładne witryny to i ładna ulica. Wcześniej ta okolica była zaniedbana, ale dzięki inicjatywie :DobryZnak od Mastercard zmieniła swój kolor, swój wystrój. Dla mnie najważniejsze jest zadowolenie klientów, uśmiech ludzi i fakt, że przychodzą do mnie kolejny raz” – mówi Pan Krzysztof z Zakładu Czyszczenia Pierza „Elpuch”.

Beneficjentami inicjatywy :DobryZnak są nie tylko właściciele lokali handlowo-usługowych, ale również mieszkańcy miast. Ci pierwsi otrzymują pomoc w rewitalizacji szyldów. Mastercard oferuje im ponadto pomoc przy wdrożeniu infrastruktury do akceptacji płatności bezgotówkowych, dzięki wsparciu Fundacji Polska Bezgotówkowa. Z kolei mieszkańcy zyskują przyjaźniejsze otoczenie i estetykę punktów handlowo-usługowych, harmonijnie wkomponowanych w architekturę miejską.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7998
Ilość aktualnych ofert: 475104

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.