Maxi Zoo chce mieć w Polsce 100 sklepów

Property News 16 października 2017 09:33

Dotychczasowa działalność Maxi Zoo w Polsce pokazała, że tutejszy rynek ma olbrzymi potencjał rozwoju - mówi Grzegorz Kaprzyk, menadżer ds. ekspansji Maxi Zoo w Polsce. W najbliższych latach sieć sklepów dla zwierząt ma liczyć ok. 100 placówek.

Ten rok miał być przełomowy dla marki Maxi Zoo w Polsce i taki będzie. Działająca od 5 lat w naszym kraju marka, należąca do niemieckiej grupy Fressnapf, do końca br. podwoi liczbę swoich sklepów.

- Mamy do otwarcia jeszcze 6 sklepów: już niebawem startuje nasz pierwszy sklep w Łodzi, w Centrum Handlowym Tulipan, który będzie miał ok. 500 mkw. powierzchni. Pod koniec miesiąca otwieramy sklepy w Gdyni i Wołominie, a w listopadzie we Wrocławiu i w Krakowie- zapowiada Grzegorz Kaprzyk, menadżer ds. ekspansji Maxi Zoo w Polsce.

Do końca roku sieć będzie liczyć 20 salonów, czyli dwa razy więcej niż w 2016 r. To przyspieszenie pokazuje, że niemiecka marka bardzo dobrze czuje się na polskim rynku.

- Oceniamy potencjał naszego kraju na stworzenie sieci 100 sklepów. Teraz koncentrujemy się na dużych miastach, galeriach handlowych i parkach handlowych, ale już od nastepnego roku będziemy rozwijać naszą sieć nawet w miastach 200-tysięcznych i mniejszych - mówi Grzegorz Kaprzyk.

Maxi Zoo to nowoczesna sieć sklepów należąca do niemieckiej grupy Fressnapf, europejskiego potentata w branży, z obrotami na poziomie 1,85 mld euro rocznie. Obecnie Fressnapf posiada sklepy w dwunastu krajach europejskich, z czego rynek polski, obok francuskiego i niemieckiego, jest priorytetem pod względem ekspansji dla firmy.

więcej na www.propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.