Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Maxi Zoo chce wzmocnić pozycję rynkową

Autor: pr 29 kwietnia 2015 13:03

Maxi Zoo Polska, właściciel sieci sklepów zoologicznych, odświeża strategię i rusza z nową kampanią promocyjną. Firma, jako partnera, z którym będzie długofalowo realizowała wyznaczone cele, wybrała Agencję 4FRAME Shopper Marketing & Communications.

Podczas najbliższych miesięcy prowadzone będą regularne działania skierowane do shopperów, które na wielu płaszczyznach będą intensywnie budować wizerunek marki Maxi Zoo, wzmacniać pozycję brandu, a jednocześnie będą realizować konkretne cele sprzedażowe.

Zgodnie z założeniami kampania obejmie swoim zasięgiem radio, prasę, internet, w tym social media oraz outdoor. Komunikacja skupi się na rynkach lokalnych – warszawskim i poznańskim. Agencja 4FRAME odpowiada także za działania PR oraz eventowe. W planach są również intensywne działania promocyjne w punktach sprzedaży.

Wdrażanie nowej strategii rozpoczęto od zmian w komunikacji in-store. Nowe oblicze zyskały także gazetka Maxi Zoo i newsletter dla klientów. Odzwierciedlenie zmian komunikacyjnych znajdziemy również na odświeżonej stronie www.maxizoo.pl oraz fun page marki.

Maxi Zoo - europejski lider wśród specjalistycznych sklepów zoologicznych. W krajach niemieckojęzycznych firma funkcjonuje pod nazwą Fressnapf (w Polsce znana pod brandem Maxi Zoo). Obecnie firmę tworzy ponad 1200 sklepów w 12 krajach Europy, z czego 5 działa w Polsce.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • smi 2015-05-27 13:08:57

    Nic z tego nie bedzie , za drogo w tych sklepach

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,59

  • Min

    3,93

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.