Maxima Grupe zakłada nową firmę, która scentralizuje zakupy

Autor: dlahandlu.pl 29 listopada 2018 15:29

Maxima Grupe zakłada nową firmę, która scentralizuje zakupy Fot. Shutterstock

Maxima Grupė zdecydowała się założyć nową firmę Maxima International Sourcing, która będzie koncentrować kompetencje zakupowe. Nowa firma będzie świadczyć usługi agencyjne dla sieci handlowych należących do Maxima Grupė w krajach bałtyckich, Polsce i Bułgarii, rozwijać marki własne i prowadzić działalność hurtową. Firma zostanie założona na początku przyszłego roku.

Maxima International Sourcing powstanie poprzez wydzielenie działalności Franmax, która obecnie zapewnia usługi franczyzowe i agencyjne dla spółek grupy. FRANMAX, UAB i MAXIMA International Sourcing, UAB będą nadal działać jako odrębne firmy po reorganizacji.

- Stworzymy nową firmę w celu wzmocnienia naszych międzynarodowych kompetencji zakupowych. W ten sposób będziemy w stanie zapewnić jasny podział funkcji pomiędzy spółkami grupy, podejmować szybsze decyzje, a także szukać okazji do nabywania towarów na różnych rynkach na lepszych warunkach i z większą wydajnością - mówi Dalius Misiūnas, prezes Maxima Grupė.

Planuje się, że nowo ustanowiony Maxima International Sourcing będzie miał więcej niż 125 pracowników i będzie miał siedzibę w Wilnie.

Franmax będzie nadal świadczyć usługi franczyzy i wsparcia dla spółek grupy w obszarach IT, łańcucha dostaw i rozwoju sklepów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • wiem to piszę 2018-12-09 18:20:49

    Maxima, Mieszko, Cenos, Posti - firmy niby należące do Funduszy, ale w istocie to własność braci Naumavicius.

    Panowie traktują Polskę jak dojną krowę, a podatki płacą na Cyprze.

  • Dorad. ds sprz. piasku lu 2018-11-29 22:47:31

    Hehe no tego sposobu na wyprowadzenie zysków z Cebulandii można było oczekiwać!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    4,69

  • Min

    2,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6126

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.