McDonald's i KFC nie przyciągają Millenialsów do centrów handlowych

PropertyDesign.pl 18 lutego 2017 09:12

McDonald's i KFC nie przyciągają Millenialsów do centrów handlowych Fpt. McDonald's

– Millenialsi nie oczekują tradycyjnej oferty gastronomicznej typu McDonald’s czy KFC. Oczekują formatów kawiarnianych w stylu bistro, tych ze zdrową żywnością czy z dobrą kawą, ale w ciekawym miejscu, gdzie można też posiedzieć, spotkać się ze znajomymi - mówi Aleksandra Stefaniak, Business Partner w U. Marketing Agency podczas 4 Design Days.

Według Stefaniak, pokolenie Millenialsów chce wychodzić z domu, aby się socjalizować, co stanowi wyzwanie dla zarządców nieruchomości.

– To trudne zadanie, aby przyciągnąć do centrum handlowego niesieciowe formaty, które mogą mieć problemy z udźwignięciem czynszu – dodaje.

Przykładem formatu centrum handlowego, które przyciąga Millenialsów jest otwarta jesienią 2016 r. Hala Koszyki w Warszawie.

– Podjęliśmy się dużego ryzyka, bowiem nie planowaliśmy tam kolejnego McDonaldsa, a postawiliśmy na ofertę niszową. Trudnym zadaniem było znaleźć odpowiednią ofertę i restauratora, którego stać, aby zainwestować w lokal. Jednak miejsce okazało się strzałem w dziesiątkę. Nasza nieoczywista oferta przyciągnęła tłumy, odwiedziło nas już milion klientów – opowiada Edyta Bobek, Leasing Director, Griffin Real Estate.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,66

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.