McDonald’s: Nacisk kładziemy na rozwój w mniejszych miastach

www.portalspozywczy.pl 8 czerwca 2016 10:56

McDonald’s: Nacisk kładziemy na rozwój w mniejszych miastach fot. McDonald's

W tym roku, podobnie jak w ubiegłych latach, chcemy utrzymać tempo wzrostu. W roku 2015 otworzyliśmy 21 restauracji. Ten rok planujemy zamknąć z podobnym wynikiem -  mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Dominik Szulowski, Public Relations Senior Manager McDonald’s Polska.

Na jakie lokalizacje stawiacie – autostrady, duże miasta, centra handlowe?

Tegoroczne otwarcia, np. w krakowskiej Galerii Kazimierz czy Focus Mall Bydgoszcz pokazują, że centra handlowe wciąż są dla nas interesującym kierunkiem rozwoju sieci. Z kolei lokalizacje w śródmieściach dużych miast będą dla nas zawsze istotne. W tym roku powróciliśmy na skrzyżowanie ul. Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej w Warszawie. W zeszłym roku otworzyliśmy lokal przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu.

Duży nacisk kładziemy też na rozwój w mniejszych miastach, zwłaszcza gdy możemy liczyć nie tylko na klientów lokalnych, ale również podróżujących przez dane miasto. Jeszcze w czerwcu tego roku uruchomimy obiekty w Żarach i w Strzegomiu, a nieco później - w Chrzanowie i Nowym Dworze Mazowieckim. Oczywiście lokale w tego typu miejscowościach będą przystosowane do obsługi gości zmotoryzowanych. Koncepcja McDrive jest i będzie jednym z kluczowych elementów naszej strategii rozwoju.

Cały wywiad z przedstawicielem McDonald's na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,64

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8658

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.