McDonald's wprowadza do oferty mini zestawy

www.portalspozywczy.pl 12 czerwca 2015 14:26

McDonald's eksperymentuje miniaturyzacją zestawów. Wprowadza do amerykańskich restauracji zmniejszone posiłki, które mają mniej kalorii.

Zestaw składa się z jednego z pięciu wariantów pomniejszonego burgera, małych frytek i średniego napoju. Wartość kaloryczna takiego posiłku to 660-800 kcal. Aby jeszcze zmniejszyć energetyczność zestawu można wymienić frytki na małą sałatkę lub plastry jabłka, a zamiast słodkich napojów wybrać wodę.

Aby uatrakcyjnić ofertę mini zestawy posiadają także nowego burgera w ofercie sieci w USA. Jest on również dostępny w regularnym menu.

Mini zestawy są tylko jednym z wielu ruchów McDonaldsa, aby uratować swoją reputację i walczyć ze spadkami sprzedaży, które omijają jedynie Europę. 

Przypomnijmy, globalne trendy w koncernie są drastycznie różne. McDonald Corp. odnotował w maju br. mniejszy niż oczekiwano spadek sprzedaży na całym świecie w restauracjach działających od ponad roku. Maj jest 12. z rzędu miesiącem z ujemną dynamiką. Globalna sprzedaż w restauracjach McDonald's otwartych co najmniej 13 miesięcy spadła o 0,3 proc. w maju. Analitycy spodziewali się spadku o 0,9 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,60

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.