Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Meat and Fit by 7th Street inwestuje w nowym projekt franczyzowy

www.portalspozywczy.pl 24 października 2014 10:56

Meat and Fit by 7th Street inwestuje w nowym projekt franczyzowy

Sieć restauracji 7th Street przygotowała projekt mało powierzchniowych punktów gastronomicznych zarówno stacjonarnych, mobilnych w postaci przyczep, a także food trucków pod marką Meat and Fit by 7th Street. Nowy format powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie przedsiębiorców decydujących się uruchomić swój własny biznes gastronomiczny we franczyzie, ale ze znacznie mniejszym wkładem finansowym niż wymaga tego otwarcie dużej restauracji.

Nowa sieć będzie budowana pod nową marką Meat & Fit by 7th Street. W ofercie znajdują się sałatki i sandwiche przygotowywane na miejscu, a także ręcznie panierowane kawałko kurczaka. Dodatkowo w ofercie znajdują się napoje z portfolio Coca Cola, które nie są ogólnie dostępne w Polsce takie jak Coca Cola waniliowa czy też Fanta winogronowa.

- Jeszcze w tym roku uruchomimy 2 stacjonarne punkty oraz mamy już zamówienia na 3 mobilne punkty gastronomiczne w formie przyczep, które będą funkcjonowały w sezonie letnim 2015 - mówi Łukasz Błażejewski, manager ds. Franczyzy 7th Street i Meat & Fit.

- Cały projekt stworzyliśmy tak, aby zainteresowany przedsiębiorca przy możliwie najniższym koszcie otworzył w pełni funkcjonalny punkt gotowy do pracy. Przedstawiciele Meat & Fit zapewniają doradztwo w wyborze lokalizacji oraz przygotowanie projektu, a także odbiory urzędowe i następnie pełną logistykę oraz dostawy produktów do lokali na terenie całego kraju - tłumaczy Łukasz Błażejewski.

Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem stacjonarnego punku gastronomicznego Meat & Fit muszą liczyć się z kosztem około 60 tys. zł netto, natomiast osoby zdecydowane na mobilny punkt gastronomiczny w postaci przyczepy czy też food trucka muszą liczyć się z kosztem 98 tys. zł netto przy czym jest to kwota końcowa i obejmuje kompletną przyczepę gotową do pracy wymagającą jedynie pierwszego zatowarowania w kwocie około 1,7 tyś zł netto.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ara 2014-10-28 11:51:51

    Mobilne biznesy gastronomiczne były zawsze, od pewnego czasu tylko sprzedawane dania są wysokiej jakości np hamburgery, pizza z mobilnego pieca opalanego drewnem, dzięki temu konsumenci chętnie korzystają z takich rozwiązań.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,74

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.