Media Expert walczy o świątecznego klienta. Wydaje w tydzień 6 mln zł na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 19 grudnia 2014 10:32

Media Expert walczy o świątecznego klienta. Wydaje w tydzień 6 mln zł na reklamę

Według danych firmy Nielsen, sieć Media Expert w okresie (8-14 grudnia) przeznaczyła na reklamę telewizyjną aż 6 065 300 zł i znalazła się na drugim miejscu wśród marek z największymi wydatkami na ten cel.

Pierwsze miejsce zajął Orange (10 138 754 zł), a Lidl (6 025 425 zł). Tesco wydało na tygodniową reklamę świąteczną 3 735 031 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Tydzień wcześniej Tesco przeznaczyła na reklamę w telewizji 3 599 904 zł, Lidl w tym czasie wydał 5 683 700 zł.

Przypomnijmy, w listopadzie Media Expert ruszył z nową kampanią reklamową z Eweliną Lisowską w roli głównej. Nowa kampania reklamowa zakłada emisję spotów w największych stacjach radiowych i telewizyjnych. W spotach wykorzystano motywy przeboju Eweliny Lisowskiej "W stronę słońca".

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ojo 2015-04-02 10:41:16

    No w tej, to chyba akurat Lisowska gra. A jak komuś nie pasi reklama, to polecam łatwy i sprawdzony sposób - WCIŚNIJ OFF NA TV

  • uuli 2015-04-02 10:29:09

    Lisowska, Markowska czy inny... kogo to obchodzi??? Im tak chodzi tylko o produkt.

  • jodż 2015-04-01 09:42:39

    Dla mnie to nie takie oczywiste, moim zdaniem firma i tak jest na tyle znana, że może sobie pozwolić na takie reklamy... niezależnie od tego kto w niej jest.

ZOBACZ WSZYSTKIE (13)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,81

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.