Mercadona zmodernizuje swoje sklepy. To odpowiedź na ekspansję Lidla w Hiszpanii

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 19 grudnia 2016 10:47

Mercadona, największa hiszpańska sieć supermarketów, będzie stopniowo modernizować swoje sklepy. Firma w przyszłym roku zainwestuje 180 mln euro w unowocześnienie 125 supermarketów. Mercadona liczy w sumie 1,612  placówek.

Aktualny układ sklepów został wprowadzony przez sieć w 2000 roku. W ramach odświeżenia konceptu w wybranych placówkach pojawią się szersze alejki, rozwiązania energooszczędne  - sieć chce obniżyć koszty zużycia energii o 40 proc., nowe elewacje. W sklepach pojawią się również nowoczesne rozwiązania technologiczne.

Inwestycje Mercadony są podyktowane w dużej mierze konkurencją ze strony Lidla, który zaproponował konsumentom w Hiszpanii nowoczesny format sklepu. 

Przypomnijmy: dyrektor finansowy Lidla w Hiszpanii, Ferran Figueras, zapowiedział że ​​niemiecki dyskonter w tym roku wyda na inwestycje na tym rynku 350 mln euro.

Znaczna część poczynionych już przez Lidla inwestycji została przeznaczona na utworzenie 40 nowych sklepów w tym roku w celu rozszerzenia zakresu działalności oraz modernizację istniejących placówek. To da liczbę 575 sklepów na koniec roku. Wraz z rosnącą liczbą placówek handlowych, Lidl rozwija również centra dystrybucji.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,39

  • Śr

    3,11

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8059

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.