Merlin mierzy w 50 mln zł sprzedaży

Autor: pb.pl 15 lutego 2017 10:18

W grudniu sprzedaż Merlina jako grupy przebiła 5 mln zł, sam Merlin.pl sprzedał towary za 4,9 ml zł. W tym roku spółka mierzy w 50 mln zł sprzedaży i wielomilionowe inwestycje — zapowiada na łamach pb.pl Łukasz Szczepański, prezes Merlina.

Na razie niegdysiejszy lider e-commerce zaliczył od marca (wtedy wznowiono sprzedaż po przejęciu operacji przez Szczepańskiego i spółkę) 5,7 mln zł straty operacyjnej przy 18 mln zł sprzedaży.

Ujemnym wynikiem jednak nikt specjalnie nie zaprząta sobie obecnie głowy — Merlin po licznych perturbacjach został kilka długości w tyle za lokalnymi liderami i niczym atleta stawia na budowanie masy. Mięśnie — efekty finansowe mają przyjść za kilka kwartałów.

Prognozowane przychody na 2018 r. to co najmniej 80 mln zł. Wynik powyżej 100 mln zł, czyli poziom znany Merlinowi jeszcze w 2014 r. są pomysłem na 2019 r. Tegoroczny styczeń, będący okresem handlowej, poświątecznej czkawki, zaczął się dla spółki obiecująco, od sprzedaży na poziomie 2,3 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.