Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Merlin.pl z nowym prezesem i nową strategią biznesową

Autor: www.dlahandlu.pl 29 stycznia 2015 11:24

Merlin.pl z nowym prezesem i nową strategią biznesową

W styczniu br. nowym prezesem zarządu Merlin.pl został Tomasz Kowalski, zastępując dotychczas pełniącego tę funkcję Ireneusza Kazimierczyka. W nowym roku spółka stawia m.in. na rozwój logistyki, dalszą ekspansję sieci punktów odbioru, inwestycje w m-commerce. Pod koniec I kwartału Merlin.pl zamierza przedstawić nową, przełomową strategię działań na kolejne lata.

Tomasz Kowalski pełnił wcześniej funkcję dyrektora zarządzającego w obszarze handlu i ekspansji w Grupie Handlowej Czerwona Torebka. Od
2013 roku blisko związany z marką Merlin.pl, gdzie doradzał w kwestiach strategicznych, m.in. proponując efektywne rozwiązania łączące sprzedaż online i offline. Współautor nowej koncepcji rozwoju e-sklepu na kolejne lata.

W 2015 roku spółka będzie m.in. kontynuowała rozwój ogólnopolskiej sieci punktów odbioru, w tym oferujących darmową dostawę. Popularność tych ostatnich rośnie zdecydowanie najszybciej na tle innych dostępnych form dostawy i odbioru w e-sklepie. Obecnie więcej niż co druga paczka jest odbierana bezpłatnie w strefach Merlin.pl - sieć darmowych punktów dostawy to już niemal 600 lokalizacji w całej Polsce.

W najbliższych miesiącach spółka skupi się również na dalszym rozwoju logistyki. Już od wiosny e-sklep będzie korzystał z nowego magazynu zlokalizowanego w Łubnej pod Warszawą (powiat Piaseczno),o powierzchni 13 tys. mkw., czyli ponad dwukrotnie większej niż dotychczasowa. Obiekt będzie dostosowany do sprawnej realizacji rosnącej liczby zamówień, szczególnie w najbardziej wzmożonych okresach sprzedażowych. W 2014 roku Merlin.pl wysyłał już ok. 30 proc. więcej paczek niż rok wcześniej, notując rekordowe wyniki pod względem liczby dziennie realizowanych zamówień.
W ubiegłym roku Merlin.pl postawił także na intensywny rozwój asortymentu - obecnie w ofercie e-sklepu jest już ponad 500 tys. produktów z 13 kategorii, m.in. kosmetyki, zabawki, odzież, elektronika czy art. sportowe. Spółka finalizuje także prace nad zupełnie nową, w pełni responsywną stroną internetową sklepu oraz inwestuje w m-commerce.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • zenek 2015-02-03 22:54:43

    Wspaniała strategia zamknięcie punktów odbioru i zastąpenie ich spelunami małpka epress oraz skrócenie czasu na odbiór do 5 dni plus opłata za płatność gotówką. Ale czego oczekiwać od badylarza właściciela.

  • Brutus 2015-02-02 20:02:37

    Przecież lokale Merlina to totalna pomyłka są zamykane.

  • korpoludek 2015-02-01 16:44:56

    Sklepy Małpki Express zamykane, nie płacą właścicielom wynajmowanych lokali - pełen sukces. Teraz czas na rozwój merlina. Rozmowa z panem prezesem to jest sytuacja win-win. Prezesem się bywa, a mądrym człowiek się jest (albo nie).

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,59

  • Min

    3,93

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.