Merlin.pl z systemem do personalizacji e-mail marketingu

www.portalspozywczy.pl 23 lipca 2014 16:49

Merlin.pl, jeden z największych sklepów internetowych w Polsce, wybrał system SALESmanago Marketing Automation do realizowania kompleksowej strategii personalizacji i automatyzacji marketingu.

System wykorzystywany jest do automatyzacji i personalizacji e-mail marketingu, a w kolejnych fazach wdrażane będą automatyzacje oparte o dynamiczne treści na stronie WWW oraz retargeting w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników przebywających na stronie Merlin.pl.
System SALESmanago umożliwił zaawansowaną segmentację klientów na podstawie danych transakcyjnych i behawioralnych klientów pochodzących z różnych zbiorów danych.
Merlin.pl posiada aktualnie ponad 2 mln zarejestrowanych użytkowników, 300 tys. produktów w bazie, notując w szczytowych okresach sprzedaży ponad 5 mln odwiedzin.
- Przy tak dużej ilości klientów i produktów konieczne jest przejście z masowego dotarcia do bazy na procesy marketingowe celowane jeden-do-jednego z dopasowaną ofertą we właściwym czasie, które realizowane będą w trybie całkowicie zautomatyzowanym. SALESmanago daje bardzo duże możliwości w tym zakresie. Pierwsze efekty pracy z systemem są obiecujące - mówi Marcin Zduńczyk Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Merlin.pl.
Klienci Merlin.pl mogą obecnie bezpłatnie odbierać zakupy w niemal 150 punktach stacjonarnych w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,61

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.