Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Metro Group rozpoczyna rok wzrostem sprzedaży LfL

Autor: www.dlahandlu.pl 15 stycznia 2015 09:48

Metro Group rozpoczyna rok wzrostem sprzedaży LfL

Metro Group podało wstępne wyniki sprzedaży za pierwszy kwartał roku finansowego 2014/15. Sprzedaż całej Grupy wyniosła w badanym okresie 18,3 mld euro (18,7 mld euro w I kw. 2013/14), co oznacza wzrost LfL o 2,1 proc. i spadek o 2,2 proc. przy stałym kursie wymiany.

Grupa tłumaczy spadek zbyciem nieruchomości w Europie Wschodniej i efektem zmian walutowych w wielu częściach Europy Wschodniej, zwłaszcza w Rosji i na Ukrainie. - Pomimo trudnych warunków udało nam się wygenerować pozytywny wynik like-for-like na początku nowego roku budżetowego - powiedział Olaf Koch, prezes zarządu METRO AG.
- Okres Bożego Narodzenia był ogólnie pozytywny dla naszeho biznesu. W grudniu wszystkie działy sprzedaży zwiększyły sprzedaż like-for-like - dodaje.

W pierwszym kwartale roku 2014/15, Metro Group otworzyło łącznie 23 sklepy w 7 krajach (9 METRO Cash & Carry, 13 Media-Saturn i 1 dom handlowy Galeria Kaufhof). Zgodnie z zapowiedzią 5 sklepów METRO Cash & Carry w Danii zostało zamkniętych pod koniec roku.

Dział Metro Cash&Carry wygenerował sprzedaż na poziomie 8,2 mld euro z wporównaniu do 8,5 mld euro w analogicznym okresie roku ubiegłego (3,6 proc. spadku przy stałym kursie i 1,4 wzrostu LfL).

Sieć Real osiągnęła sprzedaż w wysokości 2,2 mld euro w porównaniu do 2,6 mld euro w I kw. 2013/14 (spadek o 0,7 proc. przy stałym kursie i wzrost o 0,9 LfL).

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.