Metropolitan Outlet Bydgoszcz skomercjalizowany w ponad 60 proc., Apart najemcą

Autor: dlahandlu.pl 22 sierpnia 2017 12:17

Pierwszy w Bydgoszczy outletowy salon z biżuterią firmy Apart powstanie w Metropolitan Outlet. Apart wraz z międzynarodową marką odzieżową Guess będą tworzyć sektor premium w centrum wyprzedażowym, którego właścicielem jest firma Carrefour. Poziom skomercjalizowania obiektu wynosi obecnie 60 procent.

W Metropolitan Outlet na powierzchni 17 000 mkw. znajdzie się ponad 60 salonów outletowych - modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz z ofertą w atrakcyjnych cenach. Sektor mody będą tworzyć takie marki, jak Guess, Próchnik, Franco Ferruzzi, Lavard, By Insomnia, Evolution, Bagatelle, London Hill, Italian Fashion, ONYXX czy Ewtex. Dodatkowo marki Dajar Home & Garden oraz Home & Cook wraz z hipermarketem Carrefour zaoferują klientom obiektu szeroki wybór artykułów wyposażenia wnętrz. Ofertę uzupełnią także liczne punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Finalizowane są kolejne umowy najmu. Obecnie poziom skomercjalizowania obiektu to ponad 60 procent.

– Format centrów outletowych ulega ewolucji - coraz częściej można w nich spotkać marki z półki premium. Chcielibyśmy, aby ten segment było mocną stroną Metropolitan Outlet, dlatego dokładamy starań, aby oferta ekskluzywnych marek  była szeroka i zróżnicowana. Jestem przekonana, że przyszli klienci bydgoskiego centrum wyprzedażowego realizowanego przez Carrefour Polska docenią ich obecność – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director w Neinver Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,66

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8070

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.