Międzynarodowe marki próbują trafić do millenialsów z odświeżoną ofertą

Autor: TNS za Catmind.pl. 5 sierpnia 2016 14:31

Pokolenie Y, tzw. Millenialsi są obecnie najliczniejszym i najbardziej zróżnicowanym pokoleniem w Stanach Zjednoczonych. Jest to pokolenie wymagające, o nieco innych wartościach – w kategorii alkoholi wyrażają je zwrotem do alkoholi rzemieślniczych, zakorzenionych lokalnie. Boleśnie odczuły to międzynarodowe marki i próbują trafić do millenialsów z odświeżoną ofertą – czy w porę? - pyta TNS Global.

Wg Goldman Sachs to pokolenie zmieni ekonomię. Nie dziwi zatem, że Smirnoff i Absolut na swoim największym rynku próbują się ratować przed ich odwrotem. Pytanie czy nie jest jednak za późno. Młodzi Amerykanie zwrócili się w kierunku alkoholi lokalnych (szczególnie popularnych w US małych destylarni whiskey) i craftowych. O ile Absolut ma im do zaoferowania lokalną historię szwedzkiego miasteczka i ciągle poszukuje nowości (odświeżone, designerskie opakowania, limitowane edycje), o tyle Smirnoff ma większy problem – mała wiarygodność i oderwanie od lokalnego osadzenia. Smirnoff próbuje przemawiać do tego pokolenia w nieco innym tonie – imprezowym Smirnoff Electric.

W Polsce do pokolenia Y mówi ostatnio Wyborowa – kampania „Słuchaj miasta” to z jednej strony limitowana edycja wódek dedykowanych europejskim miastom, z drugiej – współpraca z popularnym przedstawicielem tego pokolenia. Pasja i sukces Radzimira Dębskiego dobrze wpisuje się w wartości tego pokolenia. Ciekawe jak ta kampania pomoże odświeżyć marce wizerunek i dotrzeć do młodych konsumentów?

Czy myślenie o marketingu pokoleń zakorzeni się na dobre w Polsce?

Artykuł pochodzi z Inteligentnego Monitoringu Kategorii Catmind.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,87

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7614

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.