MIG otwiera kolejny salon up8

Autor: pr 26 października 2016 11:08

Marketing Investment Group S.A. rozwija swoją najmłodszą markę up8 – brand w koncepcie fashion fitness. 21 października nastąpiło otwarcie trzeciego salonu stacjonarnego, tym razem w Galerii Krakowskiej w Krakowie. MIG uruchomił też ostatnio sklep internetowy up8.com.

up8 to najmłodsza marka w portfolio firmy Marketing Investment Group S.A., właściciela sieci obuwniczo-odzieżowych m.in. Sizeer, 50 style, Timberland i Symbiosis. Pierwszy salon up8 z modą sportową został uruchomiony w marcu br. w gdyńskim Centrum Riviera. W miniony piątek, 21 października, MIG otworzył trzeci salon up8 – tym razem w Galerii Krakowskiej w Krakowie.

Na powierzchni 240 mkw. klienci znajdą marki performance, fitness i lifestyle tj. Under Armour, Nike, adidas, Reebok, ASICS, Gym Hero, Shock Absorber, Garmin, Polar czy Buff.

Od niedawna działa także sklep internetowy www.up8.com.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,03

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8644

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.