Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Mila zwiększyła sprzedaż LfL o 3,61 proc., sieć stawia na produkty świeże

Autor: dlahandlu.pl 12 sierpnia 2016 10:33

Mila zwiększyła sprzedaż LfL o 3,61 proc., sieć stawia na produkty świeże Fot. mat.pras. Mila

Obrót sieci Mila za pierwsze półrocze 2016r., w stosunku do półrocza 2015 r., like for like wzrósł o 3,61 proc., a obrót całej sieci wzrósł o 9, 77 proc. w analogicznym okresie. Spółka nie ujawniła jednak wartości przychodów.

Konsekwentne budowanie i rozwijanie strategii kategorii świeżych oraz aktywne działania wizerunkowo-promocyjne to główne powody dobrych wyników sieci - podała spółka w komunikacie.

Supermarkety Mila rozwijają najważniejsze kategorie artykułów świeżych. Jednym z ważnych elementów tej strategii jest zaawansowana technologia wypieku pieczywa ze świeżego, a nie mrożonego ciasta. Obecnie klienci mogą znaleźć pieczywo wypiekane metodą cool rising już w 138 sklepach sieci.

Spółka wprowadziła m.in. wyroby takie jak np. „Smak Tradycji” - wędliny z wysokogatunkowego mięsa, produkowane zgodnie z tradycyjną recepturą oraz lokalne produkty. 

Niebawem zobaczymy nową, kolejną kampanię sieci Mila w mediach o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Celem kampanii jest umacnianie wizerunku supermarketów Mila, jako specjalistów od kategorii świeżych z odpowiednim asortymentem i miłą obsługą.
Supermarkety Mila to warzywniak, cukiernia i sklep mięsny, pod jednym dachem. W kraju funkcjonuje 189 placówek pod tym szyldem.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Yes 2016-08-16 12:40:27

    Dane tak samo prawdziwe jak te podane przez POLOmarket...

  • Lato 2016-08-15 17:35:52

    Z czerwonego na zielon będzie na Bang

  • insider 2016-08-15 09:25:46

    Tylko że w niedługim czasie ich nie będzie a szyld nad wejściem będzie się świecił na zielono;)

    gra się zaczęła, a ten artykuł na zamówienie to nic innego jak próba podbicia stawki...

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    14,33

  • Min

    8,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.