Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Milka rusza z nową kampanią promocyjną

dlahandlu.pl 11 maja 2015 09:16

Milka rusza z nową kampanią promocyjną Fot. mat.pras.

Z początkiem maja marka Milka rozpoczyna nową kampanię promocyjną.

Na konsumentów, którzy chcieliby podzielić się z bliską osobą swoją ulubioną czekoladą w nietypowy sposób i podkreślić łączącą ich relację, w sklepach będzie czekać prawie 2,5 miliona tabliczek z limitowanej linii klasycznych czekolad 100 g.... jednak bez ostatniej kostki! A na stronie www.fioletowastrona.pl będzie można wysłać wyjątkową „Ostatnią Kostkę” wraz ze spersonalizowaną wiadomością i w ten sposób zrobić komuś słodką niespodziankę. Kampania będzie wspierana działaniami w telewizji, internecie, mediach społecznościowych oraz w sklepach.

Aby przesłać komuś bliskiemu limitowaną przesyłkę z ostatnią kostką czekolady Milka należy wejść na stronę www.fioletowastrona.pl i wpisać kod z opakowania tabliczki 100-gramowej bez ostatniej kostki. Można stworzyć też wirtualną kostkę i dołączyć do niej spersonalizowaną wiadomość wyrażającą emocje łączące Cię z bliską osobą, a następnie udostępnić przy pomocy e-maila lub mediów społecznościowych. Będzie to nie tylko miła niespodzianka, ale także przesłanie pełne najmilszych wspomnieć i ciepłych uczuć.

Kampania jest wsparta zintegrowanymi działaniami obejmującymi reklamy telewizjne, outdoor (citylighty), POS w sklepach, a także komunikację w social media, kampanię displayową oraz komunikację w digitalu (YouTube). Użytkownicy YouTube na kanale Milka Polska
https://www.youtube.com/user/MilkaPolska będą mogli obejrzeć specjalnie przygotowany, zaskakujący filmik przedstawiający, jak babcia potrafi bronić „Ostatniej Kostki“.

Za adaptację globalnego konceptu odpowiada VML, za wysyłkę pocztową Ostanich Kostek Poczta Polska Usługi Cyfrowe. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat,a komunikację na Facebook prowadzi agencja NEXT. Za działania PR odpowiada agencja RC2.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,49

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.