Mintel: Brytyjczycy wolą ograniczyć wydatki na siebie niż na zwierzęcych pupili

Autor: dlahandlu.pl 12 października 2018 10:09

Brytyjczycy od dawna słyną z miłości do zwierząt. Nowe badania Mintel to potwierdzają – 51 proc. osób kupujących produkty do pielęgnacji zwierząt twierdzi, że wolałoby ograniczyć wydatki na siebie niż na swoich ulubieńców. Najbardziej gotowi do okazania miłości swoim zwierzęcym przyjaciołom są brytyjscy millenialsi, czyli osoby w wieku 19-38 lat – 54 proc. tych osób, opiekujących się zwierzętami domowymi, woli ograniczyć wydatki na siebie niż na pupila.

Jednak, mimo wyraźnej sympatii Brytyjczyków do zwierząt, badania Mintel pokazują, że aż 45 proc. właścicieli pupili (34 proc. właścicieli psów i 50 proc. właścicieli kotów) nie ma wykupionego ubezpieczenia dla swojego zwierzaka. Ponad jedna trzecia (36 proc.) właścicieli nieubezpieczonych zwierząt uważa, że ​​produkty ubezpieczeniowe proponowane dla zwierząt domowych nie zapewniają dobrego stosunku jakości do ceny, a 21 proc. osób obawia się, czy odszkodowanie zostałoby wypłacone w razie zgłoszenia szkody. 13 proc. badanych  twierdzi, że kiedyś mieli ubezpieczenie, ale zrezygnowali z niego, ponieważ stało się zbyt drogie. Z drugiej strony, tylko 21 proc. właścicieli zwierząt domowych twierdzi, że mogliby zapłacić rachunki za weterynarza.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    6,99

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7276
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.