Mirko na FRSiH: Transparentność to jedna z głównych potrzeb młodego konsumenta

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2018 14:30

Mirko na FRSiH: Transparentność  to jedna z głównych potrzeb młodego konsumenta fot. PTWP

Młodzi konsumenci tzw. Henrykowie (dobrze zarabiający, ale jeszcze nie bogaci) poszukują transparentności i nawet wobec producentów, którym ufają reprezentują postawę "sprawdzam" - zauważyła Marta Kranoborska, wiceprezes zarządu spółki Mirko podczas panelu "Produkt przemawia do klienta - co komunikuje nam opakowanie?" w czasie XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Nowa generacja ma taką możliwość, bo korzysta z technologii, sprawdza opinie, dzieli się nimi. Jednocześnie jest to pokolenie podatne na przekazy marketingowe, ale nie naiwne. Szukają produktów i marek którym mogą ufać i które mówią ich językiem. 

Dla tego pokolenia bardzo ważna jest transparentność. Produkt nie może kryć się za opakowaniem, musi mówić sam za siebie. Dlatego wprowadziliśmy na rynek polski opakowania, które są przezroczyste jako szkoło. Nie ukrywamy naszego produktu za kolorowym nadrukiem z piękną wizualizacją produktu. Na etykietach typu owijka umieszczamy informacje dotyczące pochodzenia produktu, m.in. lokalnej hodowli. Klienci ci utożsamiają lokalne produkty z żywnością zdrowszą i mniej przetworzoną, która jest zaprzeczeniem globalnej produkcji.

Na opakowaniu umieszczamy też informacje o pochodzeniu surowca, np. karp zatorski, pstrąg kłodzki. Dla klientów liczy się, że ryby te hodowane są w polskich stawach, które słyną z dobrej jakości wód oraz zdrowego sposobu karmienia, co przekłada się na jakość mięsa.

Klienci są gotowi zapłacić więcej za produkty wytwarzane zgodnie z poszanowaniem zasad sprawiedliwego handlu czy połów chroniących zagrożone gatunki. W branży rybnej świadczy o tym certyfikat MSC. Ma to przełożenie na wyniki sprzedażowe, bo duże sieci handlowe, typu Lidl, Biedronka chętniej wstawiają na swoje półki produkty, które mają takie oznaczenia - zauważyła Marta Krasnoborska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,39

  • Śr

    3,28

  • Min

    2,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7626

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.