Mixit.pl: Duże sieci interesują się małymi producentami żywności

Autor: dlahandlu.pl 8 stycznia 2019 12:14

Producenci i dystrybutorzy żywności coraz częściej wypuszczają na rynek produkty reklamowane jako zdrowsze, a wielkie sieci handlowe szukają nowych dostawców asortymentu bio i eko – często małych, za którymi stoją wartości ich twórców. - To efekt wzrostu świadomości żywieniowej ludzi, propagowania akcji czytania etykiet i dokonywania świadomych zakupów – mówią eksperci.

Duże markety coraz częściej interesują się małymi producentami żywności. Zdaniem ekspertów dzieje się tak, bo za takimi firmami zwykle stoi wizja marki, która jest zgodna z wartościami jej twórców. Potwierdza to Tomasz Kępa z Mixit.pl, platformy internetowej do komponowania własnych mieszanek musli i kasz.

– Prowadzimy obecnie rozmowy z kilkoma takimi sieciami i widzimy, że są dużo bardziej otwarte niż jeszcze rok, czy dwa lata temu – mówi Tomasz Kępa. – W przypadku dużych koncernów i setkach produktów wizja nieco się zaciera i niektórzy konsumenci zastanawiają się, czy to co kupują rzeczywiście jest tak dobre jak mówi reklama. Poza tym, produkty różnych koncernów są dość podobne do siebie. I choć znajdują rzesze odbiorców, to dopiero wprowadzenie wielu mniejszych marek daje klientom hipermarketu prawdziwą możliwość wyboru – dodaje ekspert Mixit.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,46

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6858
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.