Monte nie straci na nieobecności Bartosza Kurka na MŚ

Autor: wirtualnemedia.pl 28 sierpnia 2014 12:49

Monte nie straci na nieobecności Bartosza Kurka na MŚ

To że siatkarz Bartosz Kurek z powodu słabej formy nie zagra w mistrzostwach świata, jednocześnie będąc bohaterem związanej z turniejem kampanii reklamowej deserów Monte, nie zaszkodzi tej marce, ponieważ Kurek ma ugruntowany wizerunek sympatycznego sportowca, a mistrzostwa nie będą transmitowane w ogólnodostępnej telewizji - oceniają na wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji marketingowych.

W zeszłym tygodniu rozpoczęła się kampania reklamowa deserów Monte (produkowanych przez Zott Polska) pod hasłem „Kibicuj z Monte", związana z mistrzostwami świata siatkarzy, które od 30 sierpnia do 21 września br. będą odbywać się w Polsce. W reklamach do wspierania naszej reprezentacji zachęca Bartosz Kurek, od dwóch lat ambasador reklamowy marki Monte (przeczytaj więcej na ten temat).

Tymczasem w zeszłym tygodniu nieoczekiwanie okazało się, że z powodu swojej słabej formy Kurek nie został wybrany do reprezentacji przez trenera.

Pytani przez wirtualnemedia.pl stratedzy i kreatywni z agencji marketingowych uważają, że brak Bartosza Kurka w mistrzostwach nie zaszkodzi mocno kampanii Monte. - Za chwilę mistrzostwa świata rozpoczną się i po medialnej burzy w ostatnich dniach, nikt poza kibicami siatkówki nie będzie specjalnie kojarzył, czy Kurek grał czy nie uważa Michał Łukawski, interactive account director w Tribal DDB.

- Myślę, że marka Monte nic na tym nie straci, ale nie zyska tyle, ile by mogła, gdyby Bartosz Kurek znalazł się w centrum sportowych emocji, jakie będą udziałem kibiców podczas mistrzostw. Nie jest to pierwszy taki przypadek w historii polskiego sportu i marketingu. Już kilka razy sportowcy pokazujący się w kampaniach marketingowych nie byli powoływani do kadry - dodaje Grzegorz Bonder, general manager w Unique One. - Bartek Kurek to ikona polskiej siatkówki i pewnie nadal będzie tak postrzegany przez miliony Polaków. Czy on musi jeszcze coś udowadniać? Pele też występuje w reklamach, a przecież w reprezentacji raczej nie zagra - porównuje Michał Siejak, dyrektor zarządzający 6ix WoMM & Social Media i E_misja Interactive 360.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,60

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.