Morrison tworzy w sklepach strefy bez plastiku

Autor: dlahandlu.pl za retailanalysis.igd.com 24 maja 2019 11:17

Sieć Morrison postanowiła stworzyć w swoich sklepach strefy wolne od plastiku. Na razie funkcjonują one w trzech placówkach, ale mają być wdrażane w nowych sklepach i tych, które przejdą modernizację.

Nowe strefy pozwalają kupującym na zakup luzem 127 odmian owoców i warzyw. Sklep oferuje konsumentom papierowe torby nadające się do recyklingu. Do końca roku koncept zostanie wprowadzony do 60 sklepów.

- Wielu naszych klientów chciałoby mieć możliwość kupowania owoców i warzyw luzem. Tworzymy więc obszary bez plastiku. Mamy nadzieję, że klienci docenią naszą inicjatywę - mówi Drew Kirk, dyrektor sieci Morrisons ds. produktów świeżych.

Morrisons przewidują, że nowe rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić tygodniowo około 3 ton plastiku, co daje 156 ton rocznie.

Morrisons usunął już plastikowe torby na zakupy i przetestował automaty do recyklingu plastikowych butelek. Ponadto sieć pozwala kupującym korzystać z własnych pojemników przy kupnie mięsa i ryb.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,07

  • Min

    2,23

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7627
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.