Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Mothercare: Z 12 salonów pozostały trzy

Property News 12 kwietnia 2016 14:28

Mothercare, jedna z największych sieci sklepów na świecie oferująca produkty dla dzieci, znika z Polski. Z działających rok temu 12 salonów sprzedaży, pozostały zaledwie trzy.

Wywodząca się z Wielkiej Brytanii sieć Mothercare rozwijała w Polsce firma Alshaya Poland. Jedyne sklepy, jakie pozostały w naszym kraju, to placówki w: CH Wola Park w Warszawie, CH Klif w Gdyni oraz CH Malta w Poznaniu.

Pracownicy gdyńskiego salonu informują już swoich klientów, że zniknie on z mapy centrum handlowego 20 kwietnia br. Daty zamknięcia dwóch pozostałych sklepów nie są jeszcze komunikowanie.

Decyzja o wycofaniu się Mothercare z Polski to dobra wiadomość dla konkurencji. Polski rynek sklepów z odzieżą i artykułami dla dzieci to z jednej strony tacy giganci jak Smyk czy Toys'R'Us, z drugiej – krajowe sieci z wyspecjalizowaną ofertą, jak Coccodrillo, 5-10-15 czy Bartek. Do tego dochodzą koncepty popularnych sieciówek: H&M, Reserved czy Zara.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,17

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.