Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

MPiPS: Znaczenie sprzedaży w gospodarce będzie coraz większe

Autor: PNSA 23 kwietnia 2015 10:38

- Sprzedaż to podstawowa kompetencja potrzebna Polskiej gospodarce. W dzisiejszych czasach nie jest sztuką coś wyprodukować, sztuką jest umieć to sprzedać. Bardzo istotne jest także, by umieć zatrzymać klienta u siebie, a można to zrobić zachowując wysokie standardy etyczne oraz pełen profesjonalizm. Wraz ze wzrostem gospodarki i zasobności portfeli, zarówno indywidualnych, jak i firmowych, znaczenie sprzedaży w gospodarce będzie coraz większe - mówi prof. UW dr hab. Jacek Męcina, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej w wywiadzie dla Polish National Sales Awards.

- Niewiele się mówi na temat innowacyjności technik sprzedażowych. To już nie tylko internet, ale wiązanie sprzedaży z usługą, produktem, itd. To jest właśnie przyszłość, co więcej jest to także przyszłość z perspektywy rynku pracy. Trzeci element to segment rynku pracy, który sprzedaż bezpośrednia wspiera. Handel w szerokim ujęciu może być dobrym mechanizmem aktywizacji zawodowej różnych grup, które na inną formę nie mogą sobie pozwolić, np. łączenie obowiązków rodzinnych z wykonywaniem takiego zawodu jest możliwe, ale także bardzo wskazane. Aby osiągnąć efekt w postaci wzrostu wskaźniku zatrudnienia, jednym z segmentów, który możemy rozwijać, jest właśnie sprzedaż.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.