Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Mr Hamburger zamyka nierentowne restauracje pod marką Leśne Runo

Autor: www.dlahandlu.pl 1 października 2013 14:17

Zarząd Spółki Mr Hamburger S.A. poinformował, że zmniejszyła się ilość lokali gastronomicznych działających pod marką Leśne Runo na stacji paliw w miejscowości Pszczółki. Spółka rozwiązała też umowę franchisingu dotyczącą prowadzenia restauracji Leśne Runo w miejscowości Stopka k/Koronowa.

Strony ustaliły, iż dniem zakończenia współpracy opartej o umowę franchisingu jest 30.09.2013 r. Umowa została rozwiązana na zasadzie porozumienia stron.

Uzasadnieniem takich decyzji jest ograniczanie punktów gastronomicznych, nie przynoszących oczekiwanych dochodów dla spółki. 

Przychody Mr. Hamburger w II kwartale 2013 r. spadły o ponad 23 proc. do 1,22 mln zł w ujęciu rocznym, ale w stosunku do pierwszego kwartału zwiększyły się o 212,6 tys. zł, czyli o ponad 21 proc.  Jak informowaliśmy wcześniej, zarząd podejmuje działania mające na celu zdecydowaną poprawę wyniku finansowego w roku 2013 r. Należą do nich: zmiana menu lepiej dopasowanego do potrzeb i oczekiwań klientów, wprowadzenie dodatkowej oferty fast-food; zmiana producentów oraz dostawców produktów do sieci, optymalizacja kosztów, w tym głównie: kosztów osobowych, kosztów najmu, mediów oraz kosztu nabycia surowców; nadzór i kontrola restauracji przez managerów operacyjnych oraz budowa marki i poprawa wizerunku sieci "Leśne Runo". 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.