Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Mr. Kuchar zmienia nazwę na Mr Hamburger i planuje rozwijać sieć Leśne Runo

www.portalspozywczy.pl 14 sierpnia 2013 12:36

Mr. Kuchar zmienia nazwę na Mr Hamburger i planuje rozwijać sieć Leśne Runo

Spółka gastronomiczna Mr. Hamburger chce w 2014 roku rozszerzyć działalność fast-foodów Mr. Hamburger na całą Polskę. W najbliższych tygodniach rozszerzy we wszystkich swoich restauracjach ofertę o dania typu fast-food. Będzie też otwierać nowe placówki gastronomiczne Leśne Runo.

Spółka gastronomiczna Mr. Hamburger chce w 2014 roku rozszerzyć działalność fast-foodów Mr. Hamburger na całą Polskę. W najbliższych tygodniach rozszerzy we wszystkich swoich restauracjach ofertę o dania typu fast-food. Będzie też otwierać nowe placówki gastronomiczne „Leśne Runo".

- Zarząd zdecydował o rozszerzeniu oferty gastronomicznej o dania typu fast-food. Ten typ menu wprowadzony został już do restauracji w Poczesnej, do pozostałych trafi w najbliższych tygodniach - podała spółka, która jest notowana na giełdowym rynku NewConnect.
Spółka Mr Hamburger (dawna Mr. Kuchar) kontynuuje działalność w zakresie prowadzenia restauracji przy stacjach paliwowych. Spółka będzie też dalej rozwijać sieć restauracji przydrożnych pod marką "Leśne Runo".
- Jest to już znana i rozpoznawalna marka, zakorzeniona na polskim rynku gastronomii przydrożnej, a dzięki szeroko zakrojonym działaniom naprawczym zarząd oczekuje zdecydowanej poprawy wyników finansowych - poinformowała spółka.
Drugim, niezależnym od restauracji kierunkiem rozwoju firmy będzie prowadzenie sieci lokali typu fast-food pod marką "Mr Hamburger".
- W chwili obecnej istnieje 16 lokali działających pod tym brandem, zlokalizowanych w woj. śląskim, w tym 6 własnych oraz 9 działających na zasadzie franczyzy. W roku 2014 zarząd planuje rozszerzenie działalności sieci Mr Hamburger na całą Polskę - podano.
- Zarządzanie obu sieciami przez jeden zarząd spowoduje zdecydowane obniżenie kosztów, usprawni też logistykę. Emitent planuje rozwijanie sieci restauracji "Leśne Runo", pozyskując nowe lokalizacje przydrożne oraz nowe lokale sieci "Mr Hamburger" w centrach handlowych oraz w centrach miast - poinformowała spółka.
Spółka Mr. Hamburger działa obecnie główne na terenie województwa śląskiego.
Przychody Mr. Hamburger w II kwartale 2013 r. spadły o ponad 23 proc. do 1,22 mln zł w ujęciu rocznym, ale w stosunku do pierwszego kwartału zwiększyły się o 212,6 tys. zł, czyli o ponad 21 proc.
Spółka wyjaśnia, że spadek przychodów w ujęciu rocznym spowodowany był głównie zamknięciem trzech własnych restauracji: w Głogoczowie, Zamościu Starym i Małdytach oraz dwóch działających na zasadzie franczyzy, tj. w Dyminach k/Kielc i Czarnej Wodzie.
- Zamknięcie niniejszych lokali było spowodowane decyzją o eliminacji restauracji nierentownych. Koniunktura gospodarcza a także zmniejszenie wydatków konsumentów niestety również miały wpływ na osiągnięte wyniki finansowe - podała spółka.
Zarząd podejmuje też wszelkie możliwe działania mające na celu zdecydowaną poprawę wyniku finansowego w roku 2013 r. Należą do nich: zmiana menu lepiej dopasowanego do potrzeb i oczekiwań klientów, wprowadzenie dodatkowej oferty fast-food; zmiana producentów oraz dostawców produktów do sieci, optymalizacja kosztów, w tym głównie: kosztów osobowych, kosztów najmu, mediów oraz kosztu nabycia surowców; nadzór i kontrola restauracji przez managerów operacyjnych oraz budowa marki i poprawa wizerunku sieci "Leśne Runo".

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.