Mural Coca-Coli na warszawskiej Pradze

Autor: dlahandlu.pl 7 lutego 2019 11:39

Mural Coca-Coli na warszawskiej Pradze Fot. materiały prasowe

Warszawski street art zyskał właśnie oryginalne dzieło: mural Piotra Młodożeńca przy ul. Targowej 15. Projekt jest autorską interpretacją ikonicznego, powszechnie rozpoznawalnego kształtu szklanej butelki Coca-Cola, dostępnej od stycznia br. również w sprzedaży detalicznej.

Butelka konturowa Coca-Cola stanowi ponadczasowy symbol marki i nośnik uniwersalnych, pozytywnych emocji. Jej design ulegał modyfikacjom przez ponad 100 lat obecności na rynku, a reklamowały ją największe ikony pop-kultury: Marilyn Monroe, Elvis Presley, Ray Charles. Możesz oglądać telewizję i zobaczyć Coca-Cola i wiesz, że prezydent pije Colę, Liz Taylor pije Colę i pomyśl, że ty też możesz pić Colę. Wszystkie Cole są takie same i wszystkie Cole są dobre. Liz Taylor to wie, prezydent to wie i ty to wiesz – powiedział Andy Warhol.



Dotychczas szklana butelka konturowa była powszechna w sektorze hotelarsko-gastronomicznym. Od stycznia br. dostępna jest również w sprzedaży detalicznej.

Tą premierą zainspirowany został właśnie autor muralu.

Piotr Młodożeniec jest wszechstronnym artystą sztuk wizualnych: malarzem, rysownikiem, grafikiem, ilustratorem, projektantem i autorem filmów animowanych. Jego prace, wielokrotnie wystawiane i nagradzane w Polsce i poza granicami, są dynamiczne i ekspresyjne, m.in. poprzez wykorzystywany kolor i emblematy.

Mural Coca-Cola stanowi integralną część kampanii "Ikona powraca", nawiązującej do strategii "One brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu zgodnego z preferencjami konsumentów. Kampania zaplanowana na pierwszy kwartał br. obecna jest w TV, radio, kina, internet, w tym social media. Po raz pierwszy do telewizyjnej kampanii dedykowanej "One brand" zaproszono duet ambasadorski: Piotra Fronczewskiego i youtubera ReZiego. Ich obecność stanowi symboliczny most międzypokoleniowy, odzwierciedlający różnorodność fanów smaku Coca-Cola.



Za koncepcję i nadzór artystyczny nad projektem muralu odpowiada agencja White Paper Agency, natomiast za część wykonawczą Good Looking Studio. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu MediaCom, obsługę w obszarze digital oraz social media LiquidThread, natomiast działania PR agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,13

  • Śr

    11,54

  • Min

    7,03

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 833
Ilość aktualnych ofert: 437258

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.