Na EEC 2019 porozmawiamy o tym jak konsumenci zmieniają rynek

Autor: dlahandlu.pl 6 maja 2019 09:11

Na EEC 2019 porozmawiamy o tym jak konsumenci zmieniają rynek fot. PTWP

Jak nadążyć za świadomym i wymagającym konsumentem, czy młodzi zrewolucjonizują rynek zakupów, jak technologie wpłyną na budowanie doświadczenia zakupowego? O tym eksperci i prezesi firm będą dyskutować podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (13-15 maja).

14 maja 2019 r. w godzinach 15.30-17.00 odbędzie się debata pt: "Handel 4.0: nowe doświadczenia, digital, personalizacja". Będziemy rozmawiać m.in. o tym jak technologia zmienia pojęcie przyjemnych zakupów, w jaki sposób klienci kształtują ofertę sklepów oraz jak budować limitowaną ofertę w gospodarce nadmiaru?



Udział w dyskusji potwierdzili (kolejność alfabetyczna):

• Piotr Kondraciuk, prezes zarządu, PolskiKoszyk.pl

• Adam Manikowski*, wiceprezes zarządu, Żabka Polska

• Wojciech Muszyński, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej, PKN ORLEN SA

• Artur Pluta, Senior Digital Marketing Manager, Jeronimo Martins

• Maciej Ptaszyński, dyrektor generalny, Polska Izba Handlu

• Jacek Sadowski, prezes, Demo Effective Launching

Moderacja:

• Michał Pieprzny, partner, Deloitte

AGENDA I MOŻLIWOŚĆ REJESTRACJI NA WWW.EECPOLAND.EU.

Z kolei 15 maja 2019 r. w godz. 9.30-11.00 odbędzie się debata "Smart konsument w świecie omnichannel". Tutaj skupimy się m.in na wątkach wykorzystania Big Data w handlu, ewolucji rynku od ceny do jakości. Jak zanik „instynktu łowcy” zmieni rynek? A także jak nowe technologie wpływają na lojalność klientów.

Udział w dyskusji potwierdzili: (kolejność alfabetyczna):

• Grzegorz Bielecki, prezes zarządu, Frisco.pl

• Baat Enosh*, Head of Partnerships and Innovation, Intuit, Israel

• Jacek Kujawa, wiceprezes zarządu, LPP

• Zbigniew Płuciennik, prezes zarządu, On Demand Sp. z o.o., właściciel, Szopi.pl

• Rafał Reif, Senior Manager, Head of Retail, Accenture

• Bartosz Traczyk, prezes zarządu, ING Usługi dla Biznesu

• Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu, RTV EURO AGD

Moderacja:

• Edyta Kochlewska, redaktor naczelna, dlahandlu.pl

Europejski Kongres Gospodarczy (European Economic Congress – EEC) w Katowicach to trzydniowy cykl debat, spotkań i wydarzeń towarzyszących z udziałem ponad 11,5 tysiąca gości z Polski, Europy, świata, który odbędzie się 13-15 maja. W ponad 150 sesjach bierze co roku udział kilkuset panelistów, a także komisarze unijni, premierzy i przedstawiciele rządów państw europejskich, prezesi największych firm, naukowcy i praktycy, decydenci, mający realny wpływ na życie gospodarcze i społeczne. W opiniotwórczym gronie, w formie otwartej debaty publicznej, prowadzone są rozmowy o kwestiach najistotniejszych dla rozwoju Europy. Europejski Kongres Gospodarczy został uznany za forum jednej z najbardziej reprezentatywnych dyskusji o przyszłości Europy. Tezy wystąpień najważniejszych uczestników są często cytowane i szeroko komentowane.

Europejskiemu Kongresowi Gospodarczemu towarzyszy European Start-up Days – spotkanie młodego i innowacyjnego biznesu z przedstawicielami korporacji, w którym udział bierze ponad 2,5 tys. uczestników.

Organizatorem Europejskiego Kongresu Gospodarczego, od pierwszej edycji w 2009 roku, jest Grupa PTWP.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,62

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6955
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.