Na polskim rynku dyskontów będzie w sumie 3,7 tys. sklepów

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 16 października 2014 12:42

Prawie 250 nowych placówek otworzyły Biedronka i inne sieci dyskontowe od roku. Do końca 2014 r. uruchomią kolejne 150 placówek. To oznacza, że na polskim rynku dyskontów będzie w sumie 3,7 tys. sklepów. Dodatkowo, Biedronka ma mieć ich 3 tysiące już w przyszłym roku. Niegdysiejszy postrach naszych kupców, czyli hipermarkety pozostają daleko w tyle jest ich tylko 444 - podaje "Dziennik Gazeta Prawna".

Eksperci uważają, że rozwój sklepów typu dyskont (np. Biedronka) nie będzie trwała wiecznie. W w naszym kraju jest miejsce na najwyżej na 5-6 tys. tego rodzaju placówek. Walka Biedronki i innych dyskontów o nowe lokalizacje staje się coraz bardziej zażarta. Zostało już mało wolnej przestrzeni do zagospodarowania. Najlepsze miejsca zostały już wcześniej zajęte. Do dyspozycji pozostały te mniej atrakcyjne, a co za tym idzie rokujące niższe zyski.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9116

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.