Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Na rynku nie ma miejsca dla kolejnej sieci dyskontowej

www.portalspozywczy.pl 6 lipca 2015 14:30

- Patrząc na ilość dyskontów i średnią siłę nabywczą Polaków można zauważyć, że dyskontów jest dużo. Być może za dużo. Trudno sobie wyobrazić, aby kolejna sieć mogłaby zbudować w Polsce 300 sklepów. Nawet w małych miejscowościach są 2-3 dyskonty. W miastach powyżej 20 tys. mieszkańców często jest ich kilka – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogdan Orzechowski, dyrektor generalny Smurfit Kappa Wielkopolska.

Sieci handlowe wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i zmieniają swoje strategie. Widać to w podejściu sieci dyskontowych takich jak Biedronka. W przekonaniu Bogdana Orzechowskiego rynek handlowy jest nasycony i trudno sobie wyobrazić, by mogły na nim zaistnieć kolejne firmy.

Przypomina także, że w sklepach dyskontowych wybór produktów jest ciągle ograniczony. Nie zawsze spotyka się to z akceptacją klientów. - Sieci stawiają na private label oraz kilka najbardziej znanych marek. Nie ma pewności, czy klienci zaakceptują markę własną – mówi Bogdan Orzechowski, dyrektor generalny Smurfit Kappa Wielkopolska.

Więcej na portalspozywczy.pl

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,96

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.