Na sklep internetowy Lidla w Polsce musimy jeszcze długo poczekać

Autor: dlahandlu.pl 30 sierpnia 2017 09:25

Na sklep internetowy Lidla w Polsce musimy jeszcze długo poczekać fot. shutterstock

Jak informowaliśmy na początku sierpnia br. Lidl przygotowuje się do otwarcia e-sklepu na rynku czeskim. Na razie dominują tam: Rohlik.cz oraz iTesco. Czy kolejnym rynkiem na którym Lidl wejdzie z ofertą e-sklepu będzie Polska? Na razie nie. Sieć wyjaśnia, że dojrzałość e-commerce w Polsce jest mocno uzależniona od branży. Wydaje się, że spożywka do nich nie należy.

- W chwili obecnej z uwagi na dostępność sklepów Lidl w ponad 600 lokalizacjach w całej Polsce, nie planujemy sprzedaży on-line. Format naszych obiektów jest przestronny, nowoczesny, dostosowany do potrzeb naszych klientów i sprzedaży bezpośredniej. Z naszych obserwacji wynika, iż dojrzałość e-commerce w Polsce jest mocno uzależniona od branży - wyjaśnia nam biuro prasowe sieci Lidl.

Jeszcze w tym roku dyskonter otworzy e-sklep na rynku czeskim. Ostateczna data otwarcia była już kilkakrotnie odsuwana. Wiadomo jednak, że główny magazyn dla gałęzi e-commerce znajdował się będzie w Pilźnie, a sklep będzie oferował towary konsumpcyjne, które dostępne są w tradycyjnych sklepach sieci, prawdopodobnie za wyjątkiem towarów o krótkiej dacie przydatności do spożycia.

E-sklep Lidl jest również intensywnie rozwijany w Niemczech. Podobnie rzecz się ma z Kauflandem. Niedawno informowaliśmy, że Kaufland analizuje możliwości wprowadzenia do Polski e-sklepu. Sieć obserwuje rynek oraz zachowania konsumenckie Polaków w celu jak najlepszej oceny potencjału rozwoju takiej usługi, aby była ona jak najbardziej efektywna biznesowo.

Polska jest największym rynkiem dla Lidla w Europie Centralnej i Wschodniej pod względem obrotów. W zeszłym roku obroty tej sieci w naszym kraju wyniosły 13,7 mld zł (3,2 mld euro), co oznacza że Polska odpowiada za 34 proc. obrotów firmy w regionie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Georg 2017-09-08 19:23:18

    Tak. Mnie !

  • klientka 2017-08-31 13:35:46

    Lidl w Polsce ostatnio obniżył loty. Piszę to szczególnie w odniesieniu do kosmetyków sprzedawanych pod ich marką. Jeszcze około roku temu większość np. żeli pod prysznic pochodziła z niemieckiej fabryki WIN COSMETIC. Obecnie na półkach zalegają produkty produkowane przez Global Cosmed, niestety pod względem wydajności i jakości to nie jest już to... Ilość towaru na półkach wzięła górę nad jakością, szkoda...

  • ano 2017-08-31 10:24:18

    szkoda i znów Czesi mają lepiej polski Lidl schodzi na psy zero innowacyjności to nie ten sam sklep co kiedyś in minus . Dobrze ze Aldi jest

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    6,29

  • Min

    4,53

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.