Nabywca detalu Emperii dostanie kilkadziesiąt dodatkowych lokalizacji

Autor: portalspozywczy.pl 6 października 2011 11:08

-Spora liczba naszych sklepów jest w trakcie zaawansowanego procesu inwestycyjnego, a to dodatkowa wartość, za którą inwestorzy chcą płacić. Podmiot, który zainwestuje w detal Emperii nie tylko kupi 230 świetnie zlokalizowanych sklepów, ale także dostanie kilkadziesiąt lokalizacji, które są już zagwarantowane, i w których trwają prace przygotowawcze do uruchomienia placówek - mówi serwisowi portalspozywczy.pl - mówi Artur Kawa, prezes Emperia Holding.

Proces aukcyjny związany z pozyskaniem inwestora dla swojego segmentu detalicznego Emperia ogłosiła pod koniec czerwca. Transakcja dotyczy sieci sklepów: Stokrotka, Delima, Społem Tychy i Maro Markety, które posiadają łącznie 233 placówki.

Grupa Handlowa Emperia osiągnęła w pierwszym półroczu 2011 roku w ramach działalności kontynuowanej przychody ze sprzedaży w wysokości 2,58 mld zł, wyższe o 8,9% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Spółka wypracowała w tym okresie zysk netto na poziomie 28,7 mln zł był niższy o 4,6%. W tym czasie na inwestycje spółka przeznaczyła 40,4 mln zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,80

  • Śr

    2,84

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 931
Ilość aktualnych ofert: 287907

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.