"Najtańszy produkt w historii Lidla" najatrakcyjniejszą formą promocji?

Autor: www.dlahandlu.pl 11 lipca 2016 10:49

"Najtańszy produkt w historii Lidla" najatrakcyjniejszą formą promocji? fot. za lidl.pl

Sieć Lidl wprowadziła do sklepów nową akcję promocyjną. Codziennie w ofercie dyskontera będzie pojawiał się inny produkt w najniższej cenie w historii Lidla.

W poniedziałek 11 lipca są to jabłka polskie w cenie 0,99 zł za kg. Oznacza to obniżkę o 60 proc. Sieć zastrzega, że estymacja najniższej ceny obejmuje okres od 1 stycznia 2013 r. do 6 lipca 2016 r., przy czym nie uwzględnia wielopaków, wielosztuk oraz dodatkowych obniżek stosowanych względem produktów o krótkim terminie przydatności do spożycia. Klient może jednorazowo zakupić 5 kg jabłek.

Według badań Open Research, niezmiennie, największym wabikiem promocji dla kupujących jest obniżka ceny. Okazuje się, że według preferencji respondentów aż 57% z nich uważa obniżkę ceny pojedynczego produktu za najbardziej atrakcyjną formę promocji. Polacy zdecydowanie preferują takie promocje, które przynoszą natychmiastową korzyść i jednocześnie nie wymagają podejmowania żadnych dodatkowych czynności.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    4,91

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.