Najwięcej na promocję piwnych marek wydała Grupa Żywiec

Autor: wirtualnemedia.pl 16 grudnia 2015 10:52

Tradycyjne media zarobiły na reklamach piwa w okresie od stycznia do października br. 465 mln zł, o 1,1 proc. mniej niż w tym samym czasie 2014 roku - wynika z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.

W tym okresie najwięcej na promocję swoich piwnych marek wydała Grupa Żywiec, która pozostała liderem reklamowym branży mimo obniżenia nakładów o 1,9 proc., do 177,6 mln zł. Mniej w promocję w mediach pozainternetowych przeznaczyli też w tym roku: Carlsberg Polska (spadek wydatków o 40,8 proc., do 69,7 mln zł) i Van Pur (mniej o 14,2 proc., 10,5 mln zł).

Wzrosły natomiast inwestycje na reklamę Kompanii Piwowarskiej i Browaru Namysłów. Pierwsza firma zwiększyła je o 30,1 proc., do 172,9 mln zł, a druga - o 12,2 proc., do 21,6 mln zł.

Najwięcej warte były w omawianym okresie reklamy piwa Żywiec - kosztowały 57,1 mln zł, o 6,8 proc. mniej niż rok temu. Ta marka obecnie prowadzi lokalną kampanię z hasłami w gwarze śląskiej, a wcześniej był reklamowany jej nowy wariant - Saison.

Nieco mniej - 53,4 mln zł - wydano na reklamy piwa Lech, przy czym było to o 38,5 proc. więcej niż rok wcześniej. 

Na wsparcie marki Tyskie przeznaczono w tym roku 42,9 mln zł (23,1 proc. więcej niż rok temu), na reklamy Warki - 35,4 mln zł (mniej o 19,5 proc.), a na promocję Żubra - 30,2 mln zł (6,1 proc. więcej). 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    5,50

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8644

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.