Największy sklep internetowy w Chinach gotowy do współpracy z eksporterami produktów spożywczych

Autor: beijing.trade.gov.pl 9 lutego 2015 12:25

Wraz z rozluźnieniem regulacji rządu chińskiego dotyczących uproszczenia procedór celnych i innych procedur związanych z prowadzeniem wymiany zagranicznej, JD.com planuje rozszerzyć współpracę z zagranicznymi eksporterami działającymi w Strefach Wolnego Handlu w Chinach (Tariff Free Zones).

JD.com oferuje możliwość wystawienia w swoim serwisie towarów zagranicznych firm handlowych działających w TFZ w Chinach. Działalność w TFZ w Chinach nie wymaga rejestracji przedsiębiorstwa w Chinach, umożliwia realizowanie płatności z firmami chińskimi w zagranicznych walutach, oferuje obniżone stawki celne i uproszczony proces rejestracji produktów spożywczych i kosmetyków dostępnych oraz znosi konieczność opłacania podatku dochodowego. Polskie firmy mogą prowadzić działalność z TFZ w Kantonie (Nansha), Ningbo, Hangzhou (Xiaoshan), Zhengzhou i Szanghaju.

Po złożenia zamówienia przez klientów serwisu JD.com, a dziennie JD.com notuje ok. 15 mln unikalnych odsłon, zamówienie zostaje przekazane zagranicznej firmie, która organizuje wysyłkę towaru ze TFZ w Chinach. Podobna możliwość współpracy dostępna jest także dla zagranicznych eksporterów, którzy nie prowadzą działalności w TFZ w Chinach. Z uwagi jednak na odległość miedzy Polską, a Chinami, organizacja wysyłki pojedynczych towarów może okazać się kosztowna. Takie rozwiązanie sprawdza się lepiej we współpracy z eksporterami z Korei i Japonii.

JD.com obsługuje największą infrastrukturę spośród wszystkich firm internetowych w Chinach, która działa w 39 miastach w Chinach i składa się z 7 centrów zaopatrzenia i 118 magazynów o łącznej powierzchni 2,3 mln mkw. Oprócz tego firma posiada 2045 punkty wysyłki, 1045 punkty odbioru w 1855 powiatach i dzielnicach w całym kraju.

Według danych firmy JD.com jest 11 największą firmą internetową na świecie pod względem kapitalizacji, która wynosi 29 mld dol (dla porównania Apple jest wart 529 mld, Google 377 mld, eBay 66 mld, a LinkedIn19 mld dol). Natomiast udział JD.com w internetowej sprzedaży bezpośredniej w Chinach wynosi 54,3 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,04

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.