Natalia Partyka w kampanii marki Żywiec

Autor: dlahandlu.pl 19 marca 2019 09:52

Natalia Partyka w kampanii marki Żywiec Fot. materiały prasowe

Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na życie i zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. Tegoroczna idea ukazana została w spotach reklamowych z udziałem Natalii Partyki i Sebastiana Kawy.

"W Ż postaw na swoim”, „Bierz Ż w swoje ręce”, „Ż odwrotnie niż wszyscy”, „Ż w pełni”, „Dziel z kimś Ż” – oto hasła pojawiające się w tegorocznej kampanii reklamowej Żywca. W spotach zobaczyć można bohaterów będących prawdziwą emanacją Chęci do Ż – m.in. wykonującego podniebne akrobacje pilota szybowcowego – Sebastiana Kawę – piętnastokrotnego mistrza świata w konkurencjach szybowcowych oraz wielokrotnego rekordzistę świata w szybownictwie, czy czterokrotną Mistrzynię Paraolimpijską oraz trzykrotną uczestniczkę Igrzysk Olimpijskich – Natalię Partykę, biorącą udział w nietypowej rozgrywce ping-pongowej. 

Nowe spoty można zobaczyć od 18 marca br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych.

Przeczytaj także:

Za działania w ramach kampanii odpowiadają 2012 Agency (kreacja komunikacji), Opus Film (produkcja spotu), Televisor (postprodukcja – obraz), Ztudio&Burza (postprodukcja – dźwięk), VMLY&R (digital, social media), Starcom (zakup i planowanie mediów) oraz agencja Hope (PR). Reżyserami spotu są Marco Bellone i Giovanni Consonni.





 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6845
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.