Natasha Pavluchenko otwiera pierwszy butik w Polsce

Autor: pr 13 listopada 2013 09:46

Wybór miejsca nie jest przypadkowy - Natasha Pavluchenko podkreśla, że idea 50/50, według której realizowany jest Stary Browar, oznaczająca że 50% każdego projektu stanowi sztuka, a drugie 50% determinuje specyfika przedsięwzięcia, jest bardzo bliska jej wizji biznesu.

Natasha Pavluchenko to kolejna polska projektantka, którą zaprosił do współpracy Stary Browar. Swoje butiki mają tu twórcy takich marek m.in. Bizuu, Hector & Karger, Bohoboco, Loft37, Orska. Część z nich rozpoczynała współpracę ze Starym Browarem jako projekty pop-up - sklepy, które goszczą w danym miejscu tylko przez chwilę (w październiku były to np. Wearso, czy dwudniowe targi Hush Warsaw prezentujące w czasie Art & Fashion Festival by Grażyna Kulczyk ubrania i dodatki kilkudziesięciu polskich marek niezależnych, jak Nenukko, Ania Kuczyńska, Risk Made In Warsaw, She/s a Riot, Pan Tu Nie Stał, Michał Mrzygłód czy absolwentek warsztatów Art & Fashion Festival - Agaty Bieleń i Kariny Krølak). Większość z nich została w Starym Browarze na stałe.
Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.