Neinver: Outlety Factory z wyższą sprzedażą pomimo niższej odwiedzalności
Factory, największa sieć centrów outletowych w Polsce, zakończyła 2018 rok wzrostem wartości sprzedaży na poziomie 1%, mimo wyłączenia z handlu 23 niedziel w roku. Na zakupy do czterech obiektów w Warszawie, Krakowie i Poznaniu, przyjechało łącznie ponad 11 350 000 klientów.
Wyższa wartości sprzedaży w centrach Factory rok do roku to stała tendencja. W 2018 roku Neinver zanotował wzrost na poziomie 1%, mimo wyłączenia z handlu 23 niedziel – najpopularniejszych w tygodniu dni handlowych. Outlety odwiedziło 11 350 000 klientów, co stanowi kilkuprocentowy spadek w porównaniu do roku poprzedniego. Odwiedzający outlety decydowali się na bardziej kompleksowe zakupy, odwiedzając jednorazowo większą liczbę sklepów i przeznaczając większe kwoty.
- Zwyczaje zakupowe w Polsce zmieniały się w ciągu roku. Największy wzrost liczby odwiedzin i wartości sprzedaży odnotowaliśmy w drugiej połowie roku, gdy klienci nauczyli się nowej rzeczywistości handlowej – zauważa Magdalena Chachulska, Asset Management Director NEINVER w Polsce. Zakupy dokonywane są bardziej efektywnie, co znajduje swoje odbicie we wzroście wartości koszyka zakupowego – dodaje.
Przeczytaj także:
Najpopularniejszymi dniami tygodnia w 2018 roku były soboty i niedziele handlowe. Największy wzrost zainteresowania w pozostałe dni tygodnia przyniosły wtorki i piątki.
W 2018 roku, NEINVER wprowadził do outletów w Polsce nowe marki, dotąd nieobecne
w wyprzedażowej odsłonie w kraju czy w poszczególnych miastach.
Przeczytaj także:
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma, specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 12:53 Węgry nałożyły na Facebooka rekordową grzywnę
- Sb 12:50 Edeka wprowadziła osobne kasy dla Polaków i Niemców w przygranicznym sklepie
- Pt 19:11 Emilewicz: Happy hours na tanią siłę roboczą w Polsce już się skończyły
- Pt 18:43 Olga Frycz i Laura Ogrodowczyk zaangażowały się w promocję oferty ALDI
- Pt 17:09 "Konsument jutra" wśród ważnych tematów Europejskiego Kongresu Gospodarczego...
- Pt 17:06 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- Pt 16:47 Carrefour Express zamiast Freshmarketu w centrum Warszawy
- Pt 15:23 Intermarche zamyka 10. sklep w tym roku. W ubiegłym zamknięto 22
-
Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
-
Kaufland bierze siódmą lokalizację Tesco?
-
Ekspert EY: Tesco próbowało budować ofertę dla wyimaginowanego "euroshopera"
-
Biedronka z nowym konceptem - kawa i ciacho oraz pieczona golonka dla...
-
Kaufland z kolejnym butelkomatem w sklepie. Czy Lidl pójdzie za tym przykładem?
-
Ekspert: Dla Intermarche istotne będzie wyciszenie skazy na wizerunku
- 1 Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 2 Piotr Korek po niespełna roku spędzonym w Heriot przechodzi do Napollo
- 3 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- 4 Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
- 5 Tesco wystawia na świąteczną licytację kolację z ...Martinem Behanem
- 6 Lewiatan w lokalizacji po Intermarche w Kruszwicy

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
-
Max
11,38
-
Śr
5,40
-
Min
1,99
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Piaseczno, Generała Władysława Sikorskiego, 48.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Stegny), Warneńska, 53.30 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Stegny), Maltańska, 85.70 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, Kopalniana, 51.98 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.