Nestlé zrezygnuje z mięsnej spółki ze względu na trendy

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 18 lutego 2019 10:05

Szwajcarski gigant żywnościowy Nestlé chce pozbyć się niemieckiej marki Herta. Firma nie wiąże przyszłości z produktami mięsnymi tej marki, ale zapewne zachowa "dywizję roślinną".

Decyzja o zlikwidowaniu działu mięsa nie jest zaskakująca: od kilku lat Nestlé rozszerza swoją obecność na rynku substytutów mięsa, na przykład poprzez przejęcie amerykańskiego producenta żywności wegetariańskiej Sweet Earth.

Konsumpcja mięsa jest wszędzie pod presją: coraz więcej konsumentów szuka alternatyw, a rosnąca troska o środowisko powoduje, że duże firmy spożywcze modyfikują swoją strategię. - Tendencja do zwiększania konsumpcji produktów pochodzenia roślinnego będzie istnieć wiele lat, aby nadal rosnąć, będziemy musieli zmienić nasze podejście - mówi CEO Nestlé, Mark Schneider.

Herta jest częścią grupy Nestlé od 1984 roku. Poza mięsem sprzedaje również ciasta i produkty wegetariańskie. Te dwie ostatnie linie prawdopodobnie pozostaną ze szwajcarską korporacją, choć podejrzewa się, że pod inną nazwą. Marka jako całość reprezentuje roczny obrót w wysokości 600 milionów euro.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,25

  • Śr

    4,04

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8426
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.