Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Nestle Polska z kampanią rekomendacji

Autor: pr 4 kwietnia 2016 09:44

Nestle Polska z kampanią rekomendacji Fot. mat.pras.

Nestlé Polska, producent kawy NESCAFÉ 3in1, kolejny raz realizuje kampanię marketingu rekomendacji. W drugiej połowie marca ruszyła kampania WOM, w której bierze udział 1 tys. ambasadorów. Za projekt odpowiada agencja Streetcom Polska.

Zadaniem realizowanej kampanii dla marki NESCAFÉ 3in1 jest zachęcanie konsumentów do spróbowania dwóch nowych napojów kawowych NESCAFÉ 3in1 – Sweet Vanilla i Warmy Caramel. Ważnym elementem akcji jest także budowanie wizerunku marki w grupie docelowej, związanej z młodością, mobilnością i wygodą. Motywem przewodnim kampanii jest hasło: NESCAFE 3in1 Przyjemnie rozkręca Twój dzień.

W kampanii bierze udział 1 tysiąc ambasadorów z 360 tys. społeczności Streetcom. Do projektu zostały zaproszone młode osoby, w wieku 18-25 lat. Do ich zadań należy przetestowanie dwóch nowych smaków NESCAFÉ 3in1. A następnie zarekomendowanie ich wśród znajomych. Ambasadorzy będą również udostępniać w social mediach grafiki związane z produktem, a na Facebooku, za pośrednictwem aplikacji mobilnej, dodawać własne komentarze, zdjęcia ze spotkań oraz hashtagi.

Na potrzeby działań product seeding, ambasadorzy otrzymali w paczkach, dwie torby NESCAFÉ 3in1 o smaku Sweet Vanilla oraz dwie torby Warmy Caramel; każda z toreb pakowana po 10 paluszków.

Agencja przewiduje, że w trakcie kampanii zbuduje ponad milion kontaktów z marką.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.