Netto Polska chce otwierać magazyn logistyczny na każde 50 nowych sklepów

www.portalspozywczy.pl 6 grudnia 2013 14:48

Sieć dyskontów Netto Polska planuje, że na każde 50 nowych sklepów chce otwierać nowy magazyn logistyczny, czyli mniej więcej co dwa-trzy lata - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska.

Petersen sygnalizuje, że Netto Polska chce przyspieszyć ekspansję. W 2013 roku spółka otworzy łącznie ok. 45 nowych sklepów, a w przyszłym roku będzie to ok. 50 sklepów. Dyrektor generalny spółki zaznacza jednak, że jest to minimum i dodaje, że rozważany jest też wariant otwierania 75 sklepów rocznie. - Taka liczba otwarć - 50 sklepów rocznie - oznacza, że co trzy lata zamierzamy otwierać kolejny magazyn - centrum logistyczne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Petersen. - 1 października otworzyliśmy Centrum Logistyczne w Kopytkowie. Obecnie mamy trzy takie centra w Polsce - dodaje.

Należąca do duńskiego koncernu handlowego Dansk Supermarked, sieć dyskontów Netto, jest obecna na naszym rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. Netto stanowi część Dansk Supermarked A/S, drugiego co do wielkości przedsiębiorstwa działającego w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się w Niemczech i Szwecji.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • RvS 2013-12-06 17:00:04

    50 sklepów rocznie i co 3 lata magazyn czyli: 3 x 50 = 150.



    150 nie jest równe 50.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,51

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8047

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.