Nie tylko Dorota Wellman i Karol Okrasa, ale także Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis w reklamie Lidla

Autor: dlahandlu.pl 2 września 2015 15:20

Nie tylko Dorota Wellman i Karol Okrasa, ale także Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis w reklamie Lidla Twarze nowej kampanii Ldla, fot. Lidl


Lidl Polska startuje na rynku z nową kampanią reklamową, która przybierze formułę talk show, prowadzonego przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę. Gośćmi programu będą  m.in. Stefano Terrazzino, Elizabeth Duda i Theofilos Vafidis, znani z programu "Europa da się lubić". Reklamom nadano też nazwę jak regularnemu programowi telewizyjnemu "Dorota, Karol i Goście".  Będzie on emitowany w TVP1 o stałej porze w soboty i niedziele.

Sieć zamierza dzięki nowej kampanii przekonać osoby, które do tej pory nie kupowały w Lidlu, by zaczęły to robić. Firma nie ujawnia jak długo kampania potrwa.

Z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci wynika, że 95,2% respondentów przyrządza osobiście potrawy w domu, a dla niemal co piątego respondenta gotowanie jest nowym doświadczaniem. To właśnie nowicjusze w kuchni, głównie młodzi ludzie z dużych miasta są targetem reklamowym Lidla, który promując dania kuchni świata, chce zwiększyć sprzedaż produktów pochodzących z innych rynków, na których sieć jest obecna.

Polacy najwięcej inspiracji kulinarnych czerpią od rodziny i znajomych (42,1%) oraz z internetu, forów oraz blogów (35,7%), dlatego Lidl zacieśnia współpracę z blogerami kulinarnymi. 

Miejscem centralnym reklamy będzie portal kuchnialidla.pl. Taką samą nazwę, ma też sceneria, w której rozgrywa się reklama, w której Dorota Wellman wraz z Karolem Okrasą gotują i rozmawiają m.in. Borysem Szycem czy Anną Muchą.

Reklama w konwencji talk-show „Dorota, Karol i Goście” będzie emitowany w TVP1 w każdą sobotę o 17:15 oraz w każdą niedzielę ok. godziny 19:50. Każdy program będzie miał swoją zapowiedź w poprzedzającym tygodniu, zaś Dorota i Karol do kolejnego odcinka zaproszą inne osoby.

Lidl na stronach kuchnialidla.pl publikował przepisy Karola Okrasy, Doroty Wellman i celbytów, występujących w reklamie Lidla. Kontynuacją każdego odcinka będą filmy instruktażowe dotyczące przygotowania zaprezentowanych przepisów.

Na trwającą 3 lata kampanię Lidla z udziałem Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy sieć wydała ponad 1 mld zł. W tym czasie przychody Lidla wzrosły o 35,3 proc. czyli 3 mld zł. Obecnie do sieci należy 547 placówek, z czego 111 zostało otwartych w ciągu ostatnich 3 lat. Do Lidla należy 15 proc. rynku dyskontów.

Jak wynika z badań ABR SESTA na półkach Lidl w maju 2015 dostępnych było 1922 produktów spożywczych, nie licząc pieczywa, wędlin oraz owoców i warzyw. Z tej puli 19 proc. produktów, czyli 357 artykułów było opatrzonych kodem rozpoczynającym się na 590, oznaczającym, że zostały wyprodukowane lub zapakowane w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • krajan 2015-09-04 09:56:08

    ...19% z czego pewnie połowa jest pakowana wiec nie pochodzi z PL... NASZE jest najlepsze dla tego nie chodzę do tego sklepiku ...trzeba wspierać rodzimy biznes, kasa musi zostać i krążyć w obiegu kraju. A tak swoją drogą składy tych samych produktów na półce w DE i PL raczej się różnią wystarczy poczytać.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.